Kiekvienas gali būti didelis

Seminarai smulkiajam verslui

Norint augti, stiprėti, verta mokytis iš kitų, todėl nuoširdžiai džiaugiamės galėdami pasidalinti „Swedbank“ specialistų, verslo ekspertų ir patyrusių verslininkų patirtimi. Tikime, kad taip ne tik suteiksime trūkstamų žinių, bet ir įkvėpsime jus, smulkiuosius verslininkus, augti bei nenuleisti rankų susidūrus su problemomis.

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, todėl būsime dėkingi, jei skirsite porą minučių savo laiko ir atsakysite į kelis klausimus apie „Kiekvienas gali būti didelis“ interneto seminarus.

Įvertinti seminarus

Kviečiame peržiūrėti seminarų vaizdo įrašus.
 

Versle geriau mokytis iš savų ar svetimų klaidų?

  • Nors biurokratija ar pinigų trūkumas yra dažniausios lietuvius nuo minties kurti savo verslą atbaidančios priežastys, tačiau seminaro dalyviai patikino, jog išeitį rasti visada galima. Be to, būtina dalytis turimomis verslo idėjomis, nes, anot A. Variakojo, daug baisiau, kai idėja taip ir lieka neįgyvendinta.
    Savo patarimais ir įžvalgomis šį kartą dalijosi verslininkas, įmonės „Bioproduktas“ vadovas Dovydas Juškys, prekės ženklo „Atsikeli ir varai“ kūrėja Aušra Šeduikytė bei „Verslo angelų fondo“ partneris Algimantas Variakojis. Diskusiją moderavo „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


Kaip netapti savo verslo įkaitu: riba tarp verslo ir asmeninio gyvenimo

  • Poilsis didina darbo našumą, kūrybiškumą, pailsėjus lengviau priimti svarbius, atsakingus sprendimus. Ar įmanoma aiškiai nubrėžti ribą tarp vystomo verslo ir asmeninio gyvenimo? Kaip netapti savo darbo įkaitu ir rasti balansą? Įžvalgomis pasidalijo išmaniojo maisto trintuvo „Millo“ kūrėjas Ruslanas Adam Trakšelis, psichoterapeutas Olegas Lapinas ir „Versli Lietuva“ Verslumo departamento direktorius Gytis Morkūnas. Diskusiją moderavo „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


Lojalumas – būdas išlaikyti ryšį su klientu

  • Ekspertės sutaria, kad populiariausias būdas siekti klientų lojalumo – skirtingas nuolaidas suteikiančios kortelės. Vis dėlto smulkiesiems ir vidutiniams verslininkams toks būdas gali būti per brangus, nepasiteisinti. Kaip tuomet pelnyti klientų lojalumą? Seminare įžvalgomis ir patarimais dalijasi ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė Lineta Ramonienė, „Kantar TNS“ vyr. projektų vadovė Eleonora Šeimienė ir akademijos „CodeAcademy Kids“ koordinatorė Aurelija Makselytė. Diskusiją moderuoja „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


Kaip išmatuoti verslo sėkmę?

  • Verslo sėkmė vis didesnei daliai žmonių asocijuojasi ne tik su įmonės finansine gerove ir augimu, bet ir atsižvelgimu į darbuotojų bei klientų poreikius. Kokiomis priemonėmis galima išmatuoti verslo sėkmę ir kada tam ateina laikas, be to, ar tai daryti iš viso reikia? Galiausiai – kiek verslo sėkmei įtakos turi įsitraukimas į socialinius tinklus? Šiuos klausimus internetiniame seminare gvildena Asta Slapšienė, „Invega“ marketingo skyriaus vadovė, Dainius Berškys, „Radar LT“ įkūrėjas ir dr. Eleonora Šeimienė, rinkos tyrimų ir konsultacijų kompanijos „Kantar TNS“ ekspertė. Moderuotoja – Odeta Bložienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Sėkminga partnerystė versle: ar gali laimėti visi?“

  • Sėkminga partnerystė versle – ne tik galimybė padidinti pajamas ir finansinę grąžą, tačiau ir kuriama pridėtinė vertė, kai dvi jėgas suvienijusios įmonės gali sukurti naujas paslaugas ir produktus kitiems verslams. Šiame interneto seminare aptariama, kas svarbiausia renkantis verslo partnerį, kur kreiptis ieškant patikimo žaliavų tiekėjo, kaip spręsti kylančius ginčus. Patyrę teisės, derybų ir verslo specialistai diskutuoja apie atviro ir nuolatinio dialogo su partneriais naudą ir derybas. Jie pabrėžia, kad svarbiausia nebijoti ieškoti partnerių, kurie ne tik gali padėti pagerinti verslo rezultatus, bet ir pasiūlyti naujų idėjų. Seminare dalyvauja Juozapas Preikša, Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovas, Ligita Ramanauskaitė, „Magnusson ir partneriai“ vadovaujanti partnerė, Darius Rupšlaukis, „Derybos.lt“ įkūrėjas. Moderuoja – Odeta Bložienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Verslo plėtra į užsienio rinką: kaip mažam verslui užkariauti pasaulį?“

  • Kada laikas žengti į tarptautines rinkas, nuo ko reikėtų pradėti šį procesą, kokie iššūkiai laukia pradedančiųjų bei kaip geriausia su jais susidoroti? Internetinio seminaro dalyviai diskutuoja, kodėl svarbu laikytis verslo atsakingumo principų bei koks yra optimalus bandomasis laikotarpis užsienio rinkoje. Seminare dalyvauja Vilius Malinauskas, „Smells like spells“ komandos narys, Mantas Zamžickas, „Versli Lietuva“ vyr. projektų vadovas, Rytis Ambrazevičius, „Baltic Institute of Corporate Governance“. Moderuoja – Odeta Bložienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Viešasis kalbėjimas“

  • Viešasis kalbėjimas – tai ne tik pristatymai didelėms klausytojų auditorijoms, bet ir susitikimai su naujais verslo partneriais, savo prekių ar paslaugų pristatymas didesnėms ar mažesnėms klausytojų grupėms. Šiame interneto seminare aptariama, kaip suvaldyti viešojo kalbėjimo baimę, kiek laiko skirti ruošiantis kalbai ir pristatymo medžiagai, kaip sukurti santykį su auditorija. Patyrę viešojo kalbėjimo konsultantai taip pat diskutuoja apie kūno kalbos svarbą pristatymų metu ir aptaria, kiek yra linkstama ją pervertinti. Seminare dalyvauja Rytis Juozapavičius, „Franklin Covey Lietuva“ partneris, Laurynas Narbutas, „DOOR Training & Consulting Baltic“ konsultantas, Asta Gedagaudienė, „First Toastmasters“ viešojo kalbėjimo ir lyderystės klubo narė. Moderuoja – Odeta Bložienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Sprendimai efektyviai personalo atrankai“

  • Personalo valdymo ekspertės dalinasi patarimais verslininkams apie personalo atranką: kada galvoti apie komandos plėtrą, kaip susirasti tinkamiausią savo įmonei darbuotoją ir jam pradėjus dirbti – padėti naujam darbuotojui pritapti. Taip pat – kaip atsisveikinti su darbuotojais, jei jie nepatenkina darbdavio lūkesčių.
    Seminare dalyvauja Agnė Jonaitytė – Karalienė, „Swedbank“ Karjeros centro vadovė, Jurgita Lemešiūtė – Frejienė, „People Link“ vadovė ir Saulė Balčiūnienė, „Telia Company“ lyderystės vystymo vadovė. Moderuoja – Odeta Bložienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Kaip tapti virtualaus verslo guru?“

  • Elektroninės prekybos apimtys Lietuvoje auga, o mažoms ir vidutinėms bendrovėms ir pavieniams verslininkams elektroninė erdvė atveria vis didesnes tarptautinės prekybos galimybes. Ką verslui reikia žinoti apie el. prekybą – nuo ko pradėti ir kokių klaidų vengti? Apie tai, kaip tapti virtualaus verslo guru, kalbasi „Swedbank“ Lietuvoje Finansų instituto vadovė Odeta Bložienė, „PayPerClick“ vadovas Tomas Puodžiūnas, „Getshopin“ įkūrėjas ir vadovas Andrius Čepkus, bei Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Vorobjovas.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Socialinė medija verslui: nuo nulio iki mėnulio“

  • Šiame interneto seminare komunikacijos socialiniuose tinkluose ekspertai ir verslininkai kalbėsis, ar socialinė medija verslui yra būtinybė, ar siekiamybė. Diskutuojama apie tai, ar kiekvienam verslui būtina turėti socialines paskyras internete, kokių rizikų ir galimybių įmonėms atveria komunikacija soc. tinkluose, taip pat - kaip valdyti socialinėje medijoje kylančias krizes. Pokalbyje dalyvauja Vaidotas Valantiejus, „Enter Agency“ vadovas, Elvinas Jakimovas, „Ad Fingers“ pardavimų vadovas ir Andrius Zaveckas, „Donut Lab“ vadovas. Moderuoja – Odeta Bložienė, „Swedbank“ Lietuvoje Finansų instituto vadovė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Tiesioginiai pardavimai – kaip parduoti daugiau?“

  • Interneto seminare pardavimų ekspertai ir „Swedbank“ specialistai kalbasi apie tiesioginius pardavimus. Aptariama, į ką pradedantys verslą ar jau jį sukūrę turėtų atkreipti dėmesį siekiant didesnių pardavimų, kokią strategiją bendraujant su klientais tikslingiausia pasirinkti. Diskusijos dalyviai taip pat svarsto, kuo skiriasi prekės „padavimas“ nuo „pardavimo“ ir kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti geras pardavėjas. Pokalbį moderuoja „Swedbank“ finansų instituto vadovė Lietuvoje Odeta Bložienė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Verslo auginimo strategijos: kaip nutiesti greitkelį į verslo sėkmę?“

  • Patyrę verslininkai ir banko ekspertai pirmajame šiais metais interneto seminare diskutuoja apie verslo auginimo strategijas. Pašnekovai aptaria, į ką turėtų atsižvelgti ir kokių veiksmų imtis turėtų verslininkai, kad jų mintys apie verslo plėtrą virstų realiomis ir veikiančiomis verslo strategijomis.
    Interneto seminare verslo plėtros patirtimi dalinsis Arūnas Starkus, nuo 2003 m. veikiančios šeimos įmonės „Vyno klubas“ steigėjas, savininkas; Rasa Levickaitė, jau 25 metus dinamiškame ir konkurencingame turizmo sektoriuje veikiančios bendrovės „Baltic Tours“ projektų vadovė, patirties turizmo ekspertė bei Laurynas Dailydė, „Swedbank“ Verslo finansavimo sprendimų skyriaus vadovas, atsakingas už smulkaus verslo įmonių finansavimą. Seminarą moderuoja „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Odeta Bložienė.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Verslo kontaktų tinklas – raktas į verslo sėkmę“

  • Aktyvus verslo pažinčių mezgimas („networking“) gali padėti verslui sėkmingai augti ir plėstis, taip pat prisideda prie verslo projektų sėkmės. Interneto seminaro pranešėjai – Mindaugas Danys, socialinis inovatorius, „Hub Vilnius“ įkūrėjas, „Build Stuff“ partnerysčių koordinatorius, ir Živilė Baubonienė, jauno verslo leidinio „BZN start“ vyriausioji redaktorė, dalinasi savo įžvalgomis apie efektyvius kanalus verslo ryšiams megzti, pradedančių verslininkų daromas klaidas bei patarimais, kaip plėtoti verslo kontaktų tinklą.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Lietuvos bei pasaulio ekonomikos tendencijos šiemet bei 2016-aisiais“

  • Projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ dalyviams rengiamame seminare šįkart aptarsime naujausią „Swedbank“ ekonomikos apžvalgą. Renginio metu dr. Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas, pasidalins įžvalgomis apie Lietuvos bei pasaulio ekonomikos svarbiausias tendencijas šiemet bei 2016-aisiais.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Kaip parduoti daugiau? Rinkodaros planas per 30 minučių“

  • Seminaro pranešėja Asta Margevičienė, „Swedbank“ rinkodaros ir pardavimų departamento direktorė, pasidalins įžvalgomis, kaip smulkiosioms įmonėms, ypač turinčioms mažą rinkodaros biudžetą, pritraukti daugiau klientų, užsitikrinti jų lojalumą ir sėkmingai auginti savo verslą.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Ką apie socialinį modelį turi žinoti darbdaviai?“

  • Dr. Justinas Usonis, Vilniaus universiteto Teisės fakulteto docentas, advokatas, darbo teisės specialistas ir vienas iš Darbo kodekso projekto rengimo darbo grupės narių pasakoja, kam turėtų ruoštis šalies darbdaviai, jei būtų priimti šiuo metu Seime svarstomi Darbo kodekso pokyčiai.

Darbo teisės specialistą kalbino „Swedbank“ Smulkiųjų verslo klientų ir rinkodaros departamento vadovas Aivaras Janušauskas.

Seminaro įrašą galite stebėti čia.


„Mokesčių naujienos ir aktualijos“

  • Ramūnas Riazanskis, „Swedbank“ Asmeninės bankininkystės departamento konsultantas, apžvelgia, į ką svarbu atkreipti dėmesį taikant mokesčių lengvatas smulkiam verslui, laukiančias mokesčių naujienas ir aktualijas, bei pasidalino patarimais, kaip susigaudyti mokesčių taisyklėse.

Šio seminaro įrašą galite žiūrėti čia.


„Kaip smulkiesiems laimėti konkurencinę kovą?“

  • Paulius Valiulis, „Versli Lietuva“ projektų vadovas, pasakoja apie įmonių klasterizaciją ir dalijasi įžvalgomis, kaip smukioms įmonėms konkuruoti bendradarbiaujant.
  • Audrius Gruodis, įmonės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ pardavimų lektorius, dalijasi patirtimi, kaip mažiesiems prekybininkams išsiskirti konkurencinėje kovoje ir atsilaikyti kainų karuose.

Seminarą moderuoja ir ekspertų įžvalgas apibendrina Aivaras Janušauskas, „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros departamento vadovas.

Šio seminaro įrašą galite žiūrėti čia.


„Smulkaus verslo finansavimo šaltiniai“

  • Aivaras Janušauskas, „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros departamento vadovas, pristato smulkiojo verslo finansų ypatumus. Banko atstovas pasidalina patarimais apie finansų planavimą smulkiajam verslui, tinkamiausią laiką įmonei kreiptis dėl finansavimo ir atskirus finansavimo sprendimus pagal verslo veiklos pobūdį;
  • Asta Slapšienė, bendrovės „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) marketingo skyriaus vadovė, kalba apie finansavimo gavimą lengvinančias finansines priemones smulkiajam ir vidutiniam verslui.

Šio seminaro įrašą galite žiūrėti čia.


„Ar įmanoma vieno žmogaus verslą išauginti iki pelningos įmonės?“

  • Efektyvaus verslo kūrimo patirtimi dalinasi verslininkas Gintaras Bertašius, „Vilkyškių pieninės“ vadovas. Buvęs kino inžinierius vieną didžiausių šalies pieno perdirbimo įmonių išaugino, kaip pats sako, nuo „vieno kibiro pieno“;
  • Ekspertinių įžvalgų pateikia verslo strategijos ekspertas, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytojas Benas Adomavičius;

Seminarą moderuoja ir ekspertų įžvalgas apibendrina Aivaras Janušauskas, „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros departamento vadovas.

Šio seminaro įrašą galite žiūrėti čia.


Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.