Kiekvienas gali būti didelis

Į Valdo Saukaičio parduotuvę traukiama ir dėl malonaus aptarnavimo, ir norint pabendrauti

  • Pradžia: 1993 m. įkurta mažytė parduotuvė gyvenamojo namo rūsyje.
  • Dabar: Parduotuvė daugeliui patogioje Kybartų vietoje.
  • Veiklos sritis: Prekyba maisto produktais.
  • Sėkmės paslaptis: Atsižvelgimas į pirkėjų norus bei pageidavimus, malonus aptarnavimas.
  • Ateities planai: Neprarasti pirkėjų pasitikėjimo.

Nedidelės maisto prekių parduotuvės gali tapti ne tik vieta įsigyti kasdienių prekių, bet ir galimybe pasišnekučiuoti. Tuo klientus pas save traukia Vilkaviškio rajono Kybartų miestelyje veikianti Valdo Saukaičio parduotuvė. Ji šįmet tapo viena iš smulkiojo verslo įmonėms skirto projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ nugalėtojų, kuriai atiteko pagrindinis prizas – 3000 eurų tolesnei verslo plėtrai.

Anot paties parduotuvės savininko ir vadovo V. Saukaičio, atitekęs laimėjimas šiai įmonei yra neeilinis ir tikrai svarbus įvykis.

Nors šiandien įvairius maisto produktus siūlanti parduotuvė savo dydžiu ir neprilygsta didžiuliams prekybos centrams, tačiau pirkėjų trūkumu tikrai skųstis negali. O ir gerokai didesnė ji yra šiuo metu nei pačioje verslo pradžioje.

„Viskas prasidėjo nuo mažos parduotuvėlės gyvenamojo namo rūsyje. Ją 1993 m. įkūrėme kaip savo šeimos verslą. O vėliau įsigijome didesnes patalpas, kurios yra ir pirkėjams gerokai patogesnėje miestelio vietoje“, – pasakoja V. Saukaitis.

Jo teigimu, pirkėjų parduotuvėje niekada nepritrūksta dar ir todėl, kad čia vyresnio amžiaus klientai ne tik įsigyja norimų mėsos, pieno ar duonos produktų, bet ir atvykę pasikalba su pardavėjais.

„Daugumai pagyvenusių žmonių tai – vienintelė pabendravimo vieta. Ir todėl jie mieliau renkasi mažas parduotuves nei prekybos centrus. Jaunimas, atvirkščiai, pirmenybę teikia greitam aptarnavimui“, – skirtingų kartų pirkėjų įpročius apžvelgia verslininkas.

V. Saukaičio teigimu, kiekvieną savaitės dieną duris atverianti parduotuvė stengiasi atsižvelgti į visų savo pirkėjų norus bei pageidavimus. Būtent tai ir yra svarbi šio smulkiojo verslo sėkmės dalis.

„Taip pat manome, kad pirkėjui labai svarbus yra malonus bendravimas ir aptarnavimas, todėl tam taip pat skiriame didelį dėmesį. Tikimės, kad ir ateityje neprarasime pirkėjų pasitikėjimo“, – viliasi Kybartų verslininkas.


Grįžti atgal

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.