Kiekvienas gali būti didelis

Sėkmės istorijos

 
Keletas projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ dalyvių pasidalino savo sėkmės istorijomis. Tikimės jos jus įkvėps ne mažiau nei mus ir paskatins savo versle siekti daugiau. Juk sėkmė šypsosi ne tiems kas jos laukia, o tiems, kas jos ieško.
Vaistinė, kurioje galima rasti ne tik vaistų, bet ir biblioteką

Pradžia: Imtis verslo paskatino profesinis smalsumas ir gyvenimiškos aplinkybės.
Dabar: Specializuota vaistinė, turinti savo klientų ratą ir savo patalpose įkūrusi medicininės literatūros biblioteką.
Veiklos sritis: Prekyba vaistais ir medicininėmis medžiagomis.
Sėkmės paslaptis: Asmeninis interesas ir surasta niša – prekiaujama homeopatiniais vaistais.
Ateities planai: Didinti klientų skaičių ir plėsti homeopatinių preparatų asortimentą.


Išparduotuvių tinklo „InEasy“ vadovas: „Svarbiausia – būti įvykių sūkuryje“

Pradžia: Prieš 14 metų atidaryta pirmoji parduotuvė Kaune.
Dabar: 4 parduotuvės – 1 Vilniuje ir 3 Kaune.
Veiklos sritis: Didmeninė prekyba įvairių prekės ženklų avalyne ir drabužiais.
Sėkmės paslaptis: Neišsenkanti meilė darbui ir naujausių tendencijų sekimas.
Ateities planai: Šiuo metu ieško patalpų Vilniuje dar vienai parduotuvei.


„Lauda Motors“ vadovas: tereikia surasti nišą, kurioje gali būti geriausias

Pradžia: Nuosavo verslo imtis paskatino aistra automobiliams.
Dabar: Antrus metus veikiantis, 12 samdomų darbuotojų komandą ir pastovių klientų būrį sutelkęs autoservisas Panevėžyje.
Veiklos sritis: Įvairiapusė automobilių priežiūra – nuo elektroninių sistemų diagnostikos iki mechaninių remonto darbų.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškos, įvairiapusės paslaugos ir dėmesys klientui.
Ateities planai: Paslaugų asortimento plėtra, įrangos modernizavimas, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.


UAB „Gintarinis suvenyras“

Pradžia: Viena parduotuvė, kurioje dirbo dviese su mama.
Dabar: 4 parduotuvės Kaune ir 3 internetinės parduotuvės. Įmonėje dirba 18 darbuotojų.
Veiklos sritis: Prekyba keramikos dirbiniais, papuošalais, lietuviškais atributais.
Sėkmės paslaptis: Daryti tai, kas patinka ir drąsiai veikti.
Ateities planai: Verslo plėtra internetinėje erdvėje ir verslo perdavimas vienam iš vaikų.


UAB „Rožių imperija“

Pradžia: Šeimos verslas – skintų gėlių prekyba vienoje iš Vilniaus turgaviečių.
Dabar: Daugiau nei 20 samdomų darbuotojų.
Veiklos sritis: Prekyba gėlėmis.
Sėkmės paslaptis: Ilgametė patirtis ir nuojauta.
Ateities planai: Plėtra Vilniuje.


Pagrindinio prizo laimėtoja – uostamiesčio gėlių parduotuvė „MAMin“

Pradžia: Išpildyta sena svajonė Klaipėdos senamiestyje įkurti šeimos verslą – gėlių parduotuvėlę.
Dabar: Platus klientų ratas ir... laimėtas pagrindinis „Swedbank“ akcijos prizas – kelionė į verslo konferenciją Niujorke!
Veiklos sritis: Gėlių parduotuvė.
Sėkmės paslaptis: Noras išsiskirti iš kitų, naujovių paieška, siekis nustebinti kiekvieną klientą.
Ateities planai: Ir toliau eiti į priekį.


UAB „Kelvita“

Pradžia: Mamos įkurta individuali įmonė išaugo į uždarąją akcinę bendrovę, kurios vadovavimą perėmė studijas pabaigusi dukra.
Dabar: 5 samdomi darbuotojai, lenkų organizatoriaus „Rainbow“ atstovai Lietuvoje, „Tez Tour“ auksinis agentas.
Veiklos sritis: Kelionių organizavimas.
Sėkmės paslaptis: Nuolatinis noras augti, tobulėti ir savo klientams pasiūlyti geriausias paslaugas.
Ateities planai: Klientams pasiūlyti dar daugiau galimybių aplankyti egzotiškas šalis už patrauklią kainą.


Darbą pramogų versle iškeitė į... spurgas

Pradžia: Spurgos ir kelionės didžėjų įkvėpė imtis verslo.
Dabar: 6 prekybos vietos, 20 darbuotojų.
Veiklos sritis: Amerikietiškos spurgos.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškas produktas ir ryžtas.
Ateities planai: Plėtra.


UAB „Anyžius“

Pradžia: Prieš kiek mažiau nei 3 metus atidaryta viena parduotuvė, kurioje dirbo pati vadovė.
Dabar: 3 parduotuvės Panevėžyje, kuriose dirba 6 darbuotojai.
Veiklos sritis: Prekyba prieskoniais, kava, arbata, saldumynais.
Sėkmės paslaptis: Begalinė meilė darbui.
Ateities planai: Visada tik į priekį.


„veimotti“ įkūrėjas: nuo politikos studijų iki juvelyrikos

Pradžia: Politikos mokslus baigusio jaunuolio susižavėjimas apyranke įkvėpė kūrybai.
Dabar: Populiarėjantis juvelyrikos prekės ženklas.
Veiklos sritis: Papuošalų kūrimas.
Sėkmės paslaptis: Drąsa įgyvendinti idėją, noras mokytis srities paslapčių ir tobulėti.
Ateities planai: Suburti tvirtą prekės ženklo gerbėjų ratą.


Drabužių parduotuvių savininkė: „Verslas – mano didžiausias pomėgis“

Pradžia: Motinystės atostogos, dieninės studijos ir jokios patirties versle neturėjimas nesustabdė jaunos virėjos: metus savo amatą užsiėmė veikla, malonia širdžiai – pradėjo prekiauti drabužiais.
Dabar: Dvi parduotuvės Klaipėdoje ir Tauragėje, šeši samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Drabužių ir galanterijos parduotuvės.
Sėkmės paslaptis: Dirbti iš pašaukimo, malonumo – didelė sėkmės dalis . Taip pat – kokybiškai aptarnauti klientus.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos parduotuvės renovacijai.


„Vilko kailiniai“ direktorius: didžiausias komplimentas – ir po dešimtmečio grįžtantys klientai

Pradžia: Ji buvo nelengva – versle nepatyręs, tačiau patirties kailių siuvimo fabrike turėjęs kailių sukirpėjas, gamyklai bankrutavus, įkūrė savo tokio pat pobūdžio įmonę.
Dabar: Stabilus verslas ir net po 10-ies metų sugrįžtantys klientai.
Veiklos sritis: Kailinių gaminių fabrikas.
Sėkmės paslaptis: Dirbti itin kokybiškai.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos verslui stiprinti.


„Galeria Urbana“ savininkė: Meno ir maisto duetas pasiteisino

Pradžia: Įsigytas uždaromas restoranas.
Dabar: Meniškos sielos kauniečių pamėgta gero maisto ir meno erdvė.
Veiklos sritis: Viduržemio jūros patiekalų restoranas.
Sėkmės paslaptis: Atsižvelgti į supančią aplinką – joje ieškoti įkvėpimo ir idėjų verslui.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos restorano įrangai gerinti.


„Malonios smulkmenos“

Pradžia: Šeimos verslo pradžia – prekyvietė turguje.
Dabar: Įkurta uždaroji akcinė bendrovė, atidaryta parduotuvė, priimti nauji darbuotojai – ne šeimos nariai.
Veiklos sritis: Papuošalai ir prekės juvelyrams – mėgėjams ir profesionalams.
Sėkmės paslaptis: Klientas geriausiai žino, ko nori. O mes stengiamės visus norus įgyvendinti.
Ateities planai: Dirbti taip, kad būtų patenkinti ir klientai, ir darbuotojai.


UAB ELB (prekyba baldais ELB)

Pradžia: Prieš 10 m. įkurtas šeimos verslas – baldų parduotuvė.
Dabar: 5 sėkmingai veikiančios parduotuvės, daugiau nei 30 darbuotojų.
Veiklos sritis: Baldų salonų tinklas.
Sėkmės paslaptis: Jų daug – tai ir drąsios ambicijos, ir versle dalyvaujanti visa šeima, ir siūlomos geriausios kainos, ir dar daug kitų faktorių.
Ateities planai: Plėsti veiklą didžiuosiuose miestuose, atidaryti el. parduotuvę.


„Diva“

Pradžia: Prieš 10 metų iš savo sutaupytų ir dalies skolintų lėšų įkurtas nuosavas verslas.
Dabar: Nuolatinių klientų mėgstamas grožio salonas Vilniuje su nesikeičiančiu darbuotojų kolektyvu.
Veiklos sritis: Grožio salonas.
Sėkmės paslaptis: Kai žmogus dirba tai, kas jam patinka, verslas einasi lengvai.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos įvairiems profesiniams mokymams, kurie leis klientams pasiūlyti naujų procedūrų, investuos į salono įrangą bei asortimento plėtrą.


„Royal Athletic Club“

Pradžia: Prieš 6 metus, krizės laikotarpiu, hobis virto verslu.
Dabar: Suburtas ištikimų klientų ratas.
Veiklos sritis: Sporto klubas.
Sėkmės paslaptis: Gebėjimas įžvelgti galimybes ten, kur niekas jų nemato, „juodas“ darbas, maksimalus įsitraukimas ir drąsa pradėti.
Ateities planai: Laimėtą prizą žada panaudoti klubo įrangai atnaujinti.


Ž. Baubonienė: Kodėl reikia palaikyti besikuriantį verslą Lietuvoje?

„Smulkusis verslas yra dalijimosi ekonomikos (angl. sharing economy) dalis. Jie puikiai supranta, kad jeigu nesidalinsiu savo pelnu ir nepadėsiu kitiems, tai ir pats nieko negausiu. Tai esminis skirtumas tarp to, kas jau yra šiandien sukurta didelio ir kas sukurta jauno“, – taip į klausimą atsako „BZN Start“ verslo platformos įkūrėja Živilė Baubonienė.


„Style Support“

Pradžia: Nuolat trūkstant laiko gimus vaikams, gimė ir idėja išspręsti didžiausią žmonių problemą – kaip apsipirkti drabužių parduotuvėse greitai ir taikliai.
Dabar: Didėjantis patenkintų ir dėkingų klientų ratas.
Veiklos sritis: Stilisto paslaugos.
Sėkmės paslaptis: Atidžiai išklausyti klientą ir skirti itin didelį dėmesį bendravimui.
Ateities planai: Plėsti veiklą ir toliau gelbėti visus, patekusius į aklavietę drabužinėje.


„Tres Baracudos“

Pradžia: Ką daryti, kai norisi sukurti kažką naujo ir šaunaus, bet nežinai, ką? Pradėti nuo įkvepiančių patalpų!
Dabar: Populiari susibūrimo vieta Vilniaus senamiesty.
Veiklos sritis: Aludė.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti itin platų asortimentą, atsižvelgti į gerus konkurentų pavyzdžius, rūpestingai žiūrėti į verslą ir klientą.
Ateities planai: Tęsti širdžiai mielą veiklą.


„Kaštono“ istorijos pradžia: keturi draugai, sumuštinių kioskelis ir užstatytas mamos butas

Pradžia: Sumuštinių kioskelis, darbas be atlygio sau, keletas metų bemiegių naktų, darbas be laisvadienių.
Dabar: 24–33 samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Muzikos klubas „Kaštonas“ Klaipėdoje, garsus gardžiu maistu, renginiais ir kokteiliais.
Sėkmės paslaptis: Ir darbas iš visos širdies bei jėgų, ir artimųjų palaikymas.
Ateities planai: Užkariauti ir sostinę.


Smulkusis verslininkas: turint nuosavą verslą – nuobodžiauti nėra kada

Pradžia: 1993 m. netekęs darbo zootechnikas pasekė kitų pavyzdžiu ir įkūrė alaus kioskelį.
Dabar: 2 parduotuvės.
Veiklos sritis: Maisto ir buities prekių parduotuvės kaimo vietovėse.
Sėkmės paslaptis: Kasdienis rūpestingas darbas.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos apyvartinėms lėšoms.


„Mamajum“: Siekiu nudžiuginti tam tikrą klientų ratą, o ne užkariauti pasaulį

Pradžia: Gimus dukrai atrado įkvėpimą kurti, sukūrė prekės ženklą ir įkūrė verslą.
Dabar: El. parduotuvė, nuolat kuriamos ir pristatomos kolekcijos.
Veiklos sritis: Kuria ir parduoda drabužius esamoms ir būsimoms mamoms, vaikams.
Sėkmės paslaptis: Siekti nudžiuginti tam tikrą klientų ratą, o ne užkariauti pasaulį verslo imperija.
Ateities planai: Skleisti pozityvumą ir toliau, džiuginti pirkėjas ir pildyti jų svajones.


„Gedesa“: Šilutiškis atrado smulkiojo verslo sėkmės formulę

Pradžia: Prieš 20 metų įkurta maisto prekių parduotuvėlė, per tiek metų tapusi neatskiriama bendruomenės dalimi.
Dabar: 4 samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Prekyba maisto ir buities prekėmis.
Sėkmės paslaptis: Niekada nenuvilti kliento.
Ateities planai: Laimėtus 3000 eurų išleis asortimentui paįvairinti.


„Kūtvėla“: Svarbiausia atrasti savo nišą, savo pirkėją, pasiūlyti kažką unikalaus, kažką savito ir charakteringo

Pradžia: Ilgai brandintas noras daryti kažką savo virto džiugesio teikiančia veikla.
Dabar: Šalyje išgarsėjęs prekės ženklas.
Veiklos sritis: Mados namai.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti unikalią prekę, atrasti savo nišą ir savo klientą. Ir daug dirbti!
Ateities planai: Tęsti savo veiklą tol, kol ji džiugina ir save, ir pirkėją.


„Provanso kvapai“: Jei tikite savo idėja, būtina rasti drąsos ją įgyvendinti!

Pradžia: Prieš 7 metus mėgstamas hobis virto pragyvenimo šaltiniu.
Dabar: 3 salonai, 10 darbo vietų.
Veiklos sritis: Spa ir masažas.
Sėkmės paslaptis: Jei tikite savo idėja, būtina rasti drąsos ją įgyvendinti!
Ateities planai: Ir toliau tobulėti!


„Jurgis ir drakonas“: „Lietuva – puiki vieta smulkaus verslo startui!“

Pradžia: Metė NT verslą Londone, persikėlė į Lietuvą ir pradėjo kepti picas mobiliojoje krosnyje.
Dabar: 3 restoranai, 130 darbo vietų, žinomas prekės ženklas.
Veiklos sritis: Šeimai skirtos picerijos.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti autentišką ir kokybišką mėgstamo produkto alternatyvą.
Ateities planai: Plėtra.


„Trys valetai“: Ko didmiesčių verslo naujokus galėtų pamokyti širvintiškiai?

Pradžia: 1996 m., 3 darbuotojai – įmonės įkūrėjai.
Dabar: 10 darbo vietų, sėkmingai išgyventa krizė ir atlaikyta didžiųjų tinklų konkurencija.
Veiklos sritis: Statybinių medžiagų parduotuvė Širvintose.
Sėkmės paslaptis: Verslą pradėti toje srityje, kurią pažįsti geriausiai, o klientus ne tik branginti, bet ir prie jų prisitaikyti.
Ateities planai: 3000 laimėtų eurų išleis prekybinėms patalpoms plėsti.


„Pajūris jūra“: Šilališkiai verslo kūrimo pamokyti galėtų ir didmiesčių verslo naujokus

Pradžia: 1996 m., 3 darbuotojai.
Dabar: 24 darbo vietos, ištikimų pirkėjų ratas, suburta aktyvi bendruomenė feisbuke.
Veiklos sritis: Maisto prekių ir kitų kasdienės paklausos prekių parduotuvė „Jūra“, restoranas-baras Pajūrio miestelyje, Šilalės r.
Sėkmės paslaptis: Drąsiai imtis naujovių, lanksčiai prisitaikyti prie pirkėjų poreikių.
Ateities planai: 3000 laimėtų eurų išleis prekybinėms patalpoms plėsti.


„4 season“: Karjerą banke iškeitė į vieno žmogaus verslą

Pradžia: Mesta sėkminga 10 metų karjera banke, įkurtas nuosavas verslas.
Dabar: Darbas, teikiantis ne tik pragyvenimo šaltinį, bet ir malonumą derinant verslą su laisvalaikio pomėgiais.
Veiklos sritis: Turizmo prekių parduotuvė.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti tai, ko neturi kiti, turėti savo specializaciją.
Ateities planai: 3000 laimėtų eurų išleis prekių asortimentui plėsti prieš žiemos sezono prekybos įkarštį.


Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.