Valymo paslaugas teikiančios bendrovės „Rami galva“ įkūrėjas Edgaras Matuliauskas sako, kad jo raktas į sėkmingą verslą – kokybiškas ir atsakingas darbas. Netrukus „Rami galva“ atšvęs antrąjį gimtadienį, ir geriausia dovana šventės proga – augantis klientų pasitikėjimas.
Ženkliai atsinaujinęs „Swedbank“ projektas „Kiekvienas gali būti didelis“ gegužę skelbia „Gražių namų“ mėnesiu. Jo metu dėmesys bus skiriamas viskam, su kuo asocijuojasi namai – interjerui, eksterjerui, jaukiai namų atmosferai.
Kad atmosfera namuose išties būtų jauki, atsakomybę prisiima valymo paslaugas Vilniuje ir jo apylinkėse teikianti E. Matuliausko vadovaujama bendrovė „Rami galva“. Šią bendrovę E. Matuliauskas prieš dvejus metus įkūrė drauge su mama, ir tai yra jo debiutas verslo pasaulyje. Neabejotinai, sėkmingas.
„Imtis verslo kartu su mama pasiryžome 2015-ųjų gegužę. Svarstydami, kokį verslą norime kurti, nusprendėme, kad verčiau teikti paslaugą, o ne siūlyti produktą. Tada pagalvojome, ką geriausiai mokame. Mano mama – labai tvarkinga, aš taip pat. Nusprendėme, kad galime savo įpročiais pasidalinti su kitais“, – pasakoja E. Matuliauskas.
Be to, jaunas verslininkas įvardija ir dar vieną argumentą, kodėl pasirinko būtent tokią verslo kryptį: „Suvokėme, kad Lietuvoje valymo paslaugas daug kas teikia nelegaliai. Kilo noras žmonėms daryti gera tuo pačiu veiklą vykdant skaidriai, rūpinantis savo darbuotojais. Šiandien galime džiaugtis, kad žmonėms teikiame kokybišką paslaugą ir tai darome legaliai. Siūlome išvalyti namus, butus, ofisus, dažnai valome patalpas po remontų ar vakarėlių.“
Iki šiol E. Matuliauskas verslo patirties neturėjo. „Tai pirmasis verslas, kurį įkūriau, plėtoju, kuriuo rūpinuosi. Tarsi mano vaikas. Anksčiau neturėjau praktinės patirties versle, tačiau studijavau verslo vadybą“, – paaiškina.
Užtat ėmęsis verslo patirties įgijo per akis: „Maždaug metus viską dariau pats – ir savo rankomis valiau. Manau, kuriant verslą svarbu viską patirti pačiam, sveika yra pradėti nuo nulio. Juk tik patyręs savo kailiu viską suprasiu nuo pradžių iki galo. O jei dabar darbuotojui kyla klausimų, galiu atsakyti iš patirties. Iki šiol nesikratau ir pats pavalyti – jei tik reikia, nuvažiuoju ir patvarkau. Tačiau pastaruoju metu jau užsiimu kitais reikalais – patalpų valymu užsiima jau trys darbuotojai.“
Ar daug „Rami galva“ turi klientų? „Klientų srautai banguoja. Rašydamas verslo planą maniau, kad vasarą klientų bus mažiau, o žiemą nestigs, tačiau ėmus teikti paslaugas paaiškėjo, kad realybėje viskas yra atvirkščiai – vasarą nė nespėjame suktis, o žiemą kyla abejonių, ar tik nebūsime jau visko sutvarkę. Žiemą klientų tikrai mažiau, o vasarą jie tarsi nubunda: juk ir švenčių daugiau, ir pro švarius langus žiūrėti norisi“, – sako E. Matuliauskas.
Pasak verslininko, klientų ištikimybę, o ir jų skaičiaus augimą, garantuoja kokybiškas bendrovės darbuotojų darbas. Tai – pagrindinis raktas į sėkmę.
„Klientus viliojame teikdami išties kokybišką paslaugą. Tai – pagrindinė priežastis pasirinkti mus. Pats žinau ne vieną įmonę, kuri teikia valymo paslaugas, bet nekelia pasitikėjimo. Mums svarbiausias sąžiningumas, kruopštumas, atsakomybė. Dirbame kaip bitės – jei jau darome, norime padaryti gerai. Turime tikslą, kad klientas liktų patenkintas mūsų darbu, o ir patiems nebūtų gėda“, – sėkmės formulę atskleidžia E. Matuliauskas.