Kiekvienas gali būti didelis

„Optika AJ“ vadovė: „Su klientais reikia bendrauti“

  • Pradžia: Prieš 8 metus imtis verslo paskatino profesinis smalsumas.
  • Dabar: Optikos salonas, turintis pastovių klientų ratą.
  • Veiklos sritis: Optikos prekės, korekcinių akinių ir akinių nuo saulės prekyba bei gamyba.
  • Sėkmės paslaptis: Sukaupta profesinė patirtis ir nuoširdus atsidavimas klientui.
  • Ateities planai: Lietuvoje dar nematyto prekės ženklo pristatymas.

Po 18 metų trukusio samdomo darbo, savo pačios optikos saloną „Optika AJ“ įkūrusi kaunietė Asta Juknienė įsitikinusi – klientai pas ją sugrįžta dėl išskirtinio aptarnavimo.


Didžiausia pagalba – iš buvusių kolegų

A. Juknienė pabrėžia, kad verslo pradžioje didžiausio palaikymo sulaukė iš buvusių kolegų.

„Įkurti nuosavą verslą nusprendžiau optikos srityje kaip samdoma darbuotoja pradirbusi 18 metų. Per šį ilgą laikotarpį užmezgiau nemažai ryšių su optikos srityje dirbančiais žmonėmis.

Visų pirma, esu labai dėkinga savo buvusiems darbdaviams Jolantai ir Imantui Arbočiams, kurie padėjo man įgyvendinti norą pačiai įkurti optikos saloną. Verslo pradžioje jie buvo mano ramstis iš visų pusių, visuomet galėjau kreiptis į juos pagalbos. Taip pat visuomet jaučiau itin didelį vaikų palaikymą, tai suteikė daug pasitikėjimo savimi ir padėjo įgyvendinti drąsius sprendimus“, – teigia A. Juknienė.


Verslas išmokė taupyti

Optikos salono įkūrėja pripažįsta, kad verslo pradžioje sunkiausia buvo įveikti finansinius iššūkius.

„Pradžioje itin sunku buvo įsitvirtinti finansiškai. Nebuvo jokių didelių investicijų – viską dėliojau po kruopelytę. Išmokau taupyti, atsakingai žiūrėti į pinigus, neišlaidauti nereikalingiems dalykams“, – teigia A. Juknienė.

Versli moteris tikina – šios išmoktos pamokos praverčia ir tvarkant asmeninius finansus.


Išsiskiria nuoširdžiu aptarnavimu

Paklausus, kuo „Optika AJ“ skiriasi nuo kitų laikinojoje sostinėje įsikūrusių optikos salonų, A. Juknienė nedvejoja – klientai čia apdovanojami išskirtiniu dėmesiu.

„Mes orientuojamės individualiai į kiekvieną žmogų. Atsižvelgiame į kliento poreikius, ieškome jam geriausio sprendimo taip, lyg jo ieškotume patys sau, – pasakoja A. Juknienė. – Manau, kad Lietuvoje, aptarnavimo srityje, dažnu atveju trūksta išskirtinio dėmesio klientui, nuoširdaus bendravimo su juo, įsiklausymo į jo poreikius. Šių dalykų pati pasigendu, tad stengiuosi tai kompensuoti savo klientams suteikdama būtent tai, ko man trūksta pačiai nuėjus į kitą parduotuvę.“


Tolesni planai – Lietuvoje dar nematytas prekės ženklas

A. Juknienė džiaugėsi, kad noras augti ir tobulėti paskatino sudalyvauti „Swedbank“ inicijuotame smulkiesiems verslininkams skirtame projekte „Kiekvienas gali būti didelis“. Nesitikėjusi, kad jai gali nusišypsoti sėkmė, verslininkė laimėjo 4 000 Eur sumą verslui vystyti, kurią jau žino, kur panaudosianti.

„Planuoju pristatyti naują, Lietuvoje dar nežinomą prekės ženklą. Laimėjimas šiame projekte buvo visiškai netikėtas, atsidūriau reikiamu laiku ir reikiamoje vietoje – niekada neįsivaizdavau, kad taip gali nutikti“, – prizo laimėjimu džiaugiasi optikos salono įkūrėja.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.