Kiekvienas gali būti didelis

Per metus nuo nulio iki 11 tūkst. sekėjų – kaip vaikiškų rūbų rinką sužavėjo mažytė Jonavos įmonė

Jonavos mieste gyvenanti Justina Zubrikovienė apie savo įmonę pradėjo galvoti gimus vaikui. Ne iki galo patenkinta kūdikių rūbų pasiūla moteris nusprendė, kad pati gali padaryti geriau. Ir padarė.

Viską kuria pati

Užėjus į personalizuotų tekstilės gaminių vaikams ir suaugusiems „LioLi-LioLi“ „Facebook“ paskyrą, į akis krenta didžiulis rūbų pasirinkimas. Ir visi jie – pačios įkūrėjos darbas.

„Turime vis daugiau klientų, todėl laiko pačiai kurti dizainus trūksta. Dauguma naujausių dizainų gimsta iš konkrečių klientų poreikių. Tai ir yra mūsų stiprybė – populiariausios įmonės, gaminančios spaudą ant tekstilės, dažniausiai leidžia rinktis iš kelių jau sukurtų šablonų, o mes nuolat kuriame kažką originalaus. Kai pati prieš pustrečių metų tapau mama, pirkau vienspalvius smėlinukus bei nešiau juos į spaustuvę užsidėti įdomesnį raštą, tekstą ar nuotrauką, nes juk norisi kažko išskirtinesnio. Taip ir gimė mintis pradėti verslą“, – pasakoja moteris.

Įkūrėja juokiasi, kad „Lioli-Lioli“ logotipas tarsi talpina verslo atsiradimo istoriją: varna nuo mergautinės jos pavardės, smėlinukas atspindi pagrindinį įmonės produktą, o „liolilioli“ buvo vieni pirmųjų J. Zubrikovienės sūnaus žodžių.


Žinia keliavo iš lūpų į lūpas

Šiandien įmonės „Facebook“ paskyra turi daugiau kaip 11 tūkstančių sekėjų. Ir visa tai – vos per vienerius metus veiklos.

„Pats rimčiausias iššūkis vystant verslą yra tai, jog tuo pačiu metu auginu mažą vaiką. Todėl darbo daug, o daryti jį tenka tada, kada išeina – kartais dirbu dienomis, kartais naktimis. Būna, namo grįžtu jau tik tuomet, kai vyras išvažiuoja į darbą. Labiausiai mūsų geram vardui turbūt padeda tai, kad kiekvienas produktas gaminamas su meile. Nuo brokų niekas nėra apsaugotas, bet mes tikrai jų turime labai retai. Turėjome šiek tiek reklamos „Facebook“, bet manau, kad didžioji dalis sekėjų atėjo ne dėl jos, o dėl gerų atsiliepimų“, – svarsto J. Zubrikovienė.

Nors įmonė įsikūrusi Jonavos mieste, absoliuti dauguma jos produkcijos siunčiama internetu, dalis jos iškeliauja ir į užsienio šalis.


Įkvėpimo žodžius pasidėjo tiesiai priešais akis

Iš kitų smulkaus ir vidutinio verslo atstovų patirties „Lioli-Lioli“ semiasi „Swedbank“ programoje „Kiekvienas gali būti didelis“. Projekto tikslas – padėti mažesnėms įmonėms pasiekti naujus klientus, o pirkėjams rasti nežinomus prekės ženklus.

Pati įkūrėja tikina, jog vieno recepto sėkmei nėra – jai sekasi, nes darbas teikia džiaugsmą. O tuomet lengva įdėti į jį daugiau savęs, ką pirkėjai anksčiau ar vėliau pastebės bei įvertins.

„Sau prieš akis darbo vietoje esu pasirašiusi žodžius, kurie man pačiai padeda surasti motyvacijos. Pradėjus savo verslą reikia tikėti, nebijoti kurti ir rizikuoti, bei būti savimi. Jei žmogus viso to laikosi, jam tikrai pasiseks“, – tiki moteris.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.