Kiekvienas gali būti didelis

KIS KIS galanterijos kūrėja populiarumą pelnė nuoširdžiu darbu

  • Pradžia: Eglė Žalionytė prekės ženklą KIS KIS sukūrė 2015-ųjų pabaigoje.
  • Dabar: Prekės ženklas sėkmingai plėtojamas antrus metus.
  • Veiklos sritis: Prekyba autoriniais galanterijos gaminiais – rankinėmis, kuprinėmis, delninėmis, piniginėmis.
  • Sėkmės paslaptis: Nuoširdus darbas.
  • Ateities planai: Plėstis į užsienio rinkas.

Kaunietė Eglė Žalionytė pasakoja, kad jos verslo planas kilo iš aistringo noro kurti ir patirti naujus dalykus. Nors buvo baigusi drabužių dizaino studijas, moterį traukė nauja veiklos sritis – galanterijos kūrimas. Jau dveji metai, kai E. Žalionytė kuria originalias rankines, delnines, kuprines, pinigines, kurias moterys ir merginos gali derinti prie savo įvaizdžio. Visus savo gaminius talentinga kūrėja paženklina KIS KIS logotipu.

„Esu baigusi drabužių dizaino studijas, kurių metu išmokau siūti. Mintis kurti galanteriją gimė natūraliai. Svarsčiau, ką man labiausiai patiktų veikti, ir supratau, kad tai – kaip tik man. Siuvant rankines, kuprines galima pasitelkti visą kūrybiškumą – išgauti įvairių skulptūriškų formų, išbandyti nuostabių spalvų ir atspalvių derinių, kurių kitur sunku rasti“, – sako E. Žalionytė.

Moteris pasakoja, kad kurdama kolekcijas daug eskizuoja, gilinasi į technologinius dalykus. Ir tik nedidelė dalis pirminių sumanymų virsta gražiais, funkcionaliais gaminiais.

Pasak E. Žalionytės, kūrybos ir mokymosi procesas yra nuolatinis – vis atsiranda įvairesnių technikų, medžiagų ir naujų mados tendencijų. „Savo veikloje stengiuosi tobulėti, kad tai, ką darau, atitiktų aukščiausius standartus“, – teigė kūrėja.

Visų gaminių – rankinių, delninių, kuprinių, piniginių – idėjos gimsta E. Žalionytės galvoje, o jas realizuoti padeda dvi siuvimo meistrės.


Individualiai pritaikyti gaminiai

Kalbėdama apie KIS KIS prekės ženklu pažymėtus produktus, jauna moteris džiaugiasi, kad klientai vertina galimybę rinktis iš plataus asortimento. „Savo klientams šiuo metu galime pasiūlyti didelį spalvų, dydžių ir modelių asortimentą – tuo labai skiriamės nuo konkurentų. Taip pat stengiamės atsižvelgti į individualius kliento poreikius – jei yra pageidavimas, visada prisiuvame ir papildomą kišenę, ir rankeną. Vengiame apsiriboti, pavyzdžiui, kurti tik progines delnines. Stengiamės aprėpti skirtingas sritis, tad mūsų kūriniai tiks ir pasipuošti, ir, tarkime, leistis į kelionę“, – apie darbo principus kalbėjo E. Žalionytė.

Ir iš tiesų, keliones verslininkė pamini visai neatsitiktinai. Dalyvaudama „Swedbank“ projekte „Kiekvienas gali būti didelis“ ji savo verslą plačiau pristatys „Atostogų“ mėnesio metu. Juk atostogaujant, leidžiantis į tolimą ar artimesnę kelionę, visad reikia talpesnės kuprinės ar gražesnės rankinės...

„Vienai reikia, kad į rankinę tilptų visas gyvenimas, kad kuprinė būtų dydžio it lagaminas, bet galima neštis į lėktuvo saloną. Kitai – kad rankinė būtų kompaktiška, minimalistinė. Šiuo metu ypač populiarios rankinės-kuprinės. Jas nešioti galima pagal poreikį – nuėmus rankenas bus rankinė, prisegus – kuprinė. Klientės ypač trokšta spalvų, pačios pasiūlo, kaip jas originaliai suderinti. Man kartais tokios mintys nė nebūtų šovusios į galvą, o deriniai pavyksta puikūs“, – apie klienčių lūkesčius pasakoja verslininkė.

Pasak E. Žalionytės, klientų poreikiai keičiasi pagal sezoną. Atėjus žiemai moterys nori tamsesnių spalvų – juodos, pilkos. O prasidedant pavasariui ieško šviesesnių spalvų – pastelinių ar ryškių. Be to, vasarą klientėms aktualesnės delninės – tinka pasipuošti. O rudenį prasideda kuprinių, didesnių rankinių sezonas.


Sėkmės paslaptis – nuoširdus darbas

Paklausta, kaip pavyksta nepristigti kūrybiškumo, E. Žalionytė šypsosi: „Pirmiausia idėjos gimsta svarstant, kokios kuprinės, rankinės ar delninės pati norėčiau. Įkvepia ir paieškos internete – nuolat seku naujausias tendencijas. Be abejonės, didelę įtaką daro klienčių norai. Stengiuosi į juos atsižvelgti, nes savo gaminiais siekiu ir praktiškumo, ir patogumo, ir vizualaus patrauklumo, kad mano klientės jaustųsi išskirtinės.“

Verslininkės teigimu, tereikia nebijoti, nevengti darbo ir seksis. „Mano raktas į sėkmę – nuoširdus kasdieninis darbas. Manau, klientai mano nuoširdumą tikrai jaučia. Nesakyčiau, kad man pasisekė. Aš tikrai daug dirbu. Manau, pasiekti rezultatus padėjo būtent darbas, o ne trumpalaikė sėkmė“, – svarsto E. Žalionytė.

Visoms, norinčioms apžiūrėti jos kūrinius, siūlo užsukti į internetinę KIS KIS parduotuvę arba pasimatuoti gyvai, pavyzdžiui, kurioje iš mugių Kaune ar Vilniuje, kituose miestuose. KIS KIS studiją galima rasti ir Kaune – ten visada galima užsukti ir pamatyti kuriamus gaminius, paliesti juos, pasimatuoti dydį ar modelį, taip pat išsakyti savo individualius troškimus. Vilniuje KIS KIS gaminių galima rasti butike „Aromatų sodas“.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.