Kiekvienas gali būti didelis

Verslininkas atrado, ką dar, be kavos ar deserto, galima pasiūlyti klientams

Apie kavinę „Kavalierius“ žino ne tik Panevėžio, bet ir kitų Lietuvos miestų gyventojai. Į šią kūrybingo verslininko Justino Dalindos sukurtą vietą užsukti vilioja gardi kava ir ypatinga aplinka, kurią pastebi ir užsienio žiniasklaida. Verslininkas įsitikinęs: klientai tikisi ne tik kvapnaus gėrimo ar deserto, bet ir nori pajausti išskirtinę kavinės atmosferą.

Ar prisimenate savo pirmąją pažintį su kava? Kokia ji?

Iš pradžių kavą norėdavosi saldinti, kad ji būtų priimtinesnė, ar rinktis švelnius kavos gėrimus. Dabar nesaldinta kava saldina mano gyvenimą. Negaliu pasakyti, kad su kava mes jau gerai pažįstami, pažintis dar tęsiasi.


Ar tiesa, kad „Kavalierių“ atidarėte su idėja, jog kavinių skaičius Panevėžio mieste būtų didesnis nei alaus barų? Kas Jums buvo svarbiausia kuriant šią vietą?

Tai nebuvo pagrindinė idėja. Vizija atvilnijo iš vaikystės, kai tekdavo kasdien matyti netoli įsikūrusius alaus barus. Svajojau, kaip būtų smagu, jei jų vietoje atsirastų kavinės su tvarkingais ir mandagiais klientais.

Kuriant „Kavalierių“ galvota apie žmogų, kuris čia užsuks. Labai svarbu ne tik kokį skonį jis jaus gerdamas kavą ar ragaudamas desertą, bet ir kaip jausis sukurtoje atmosferoje, ar atras tai, ko ieško. Vieni ateina pabūti ramiai, kiti užsuka praleisti laiką su draugų kompanija, tad nori prisėsti prie didesnio stalo. Stengėmės, kad kavinės aplinka būtų įvairialypė ir perteiktų geras emocijas.


Kokia dvasia alsuoja „Kavalierius“?

Dienos metas padiktuoja ir dvasią, kartais maloniai rami, kartais dinamiška su daug šurmulio. Bet visą laiką vyrauja atmosfera, kurioje, atrodo, laikas bėga kitaip nei uždarius „Kavalieriaus“ duris.


Kokia Jums yra tobula kava?

Tobula kava nėra siekiamybė, malonesnis yra tobulos kavos ieškojimo procesas. Jei tobula kava egzistuotų, ją tektų gerti kasdien, o taip norisi paragauti vis kitokios.


Kaip sekėsi pritraukti klientus? Kokiais būdais žmonėms skleidėte žinią apie „Kavalierių“?

Įdėjus labai daug pastangų, energijos ir laiko įkuriant „Kavalierių“, beliko atrakinti ir plačiai atverti duris. Žinoma, skleisti žinią apie save už miesto ribų labai padeda socialiniai tinkai.


Kokie didžiausi iššūkiai Jūsų versle? Kaip juos įveikiate?

Suburti idėja tikinčią ir nuosekliai bei kryptingai dirbančią komandą. Į komandos formavimą žvelgiame kaip į nesibaigiantį nuolatinį procesą. Svarbiausia – darbuotojų vertybės, asmeninės savybės, o įgūdžiai įgyjami. Vertiname, jei komandos narys turi empatijos jausmą ir jaučia malonumą galėdamas padėti kitam.


Kokias lietuvių kavos vartojimo tendencijas įžvelgiate? Kokios įtakos šios tendencijos turi kavos verslui?

Mažėja žmonių, saldinančių kavos gėrimus įvairiais priedais, daugėja besidominčių, kokiame regione kava užauginta, kas ją skrudino, ir suprantančių, kokią didelę įtaką kavos skoniui šie dalykai turi. Tai, kad klientai vertina kavą, lygina jos rūšis, mus įpareigoja, jog produktas ir paruošimo įranga būtų aukščiausio lygio.


Kokios verslo akimirkos Jus džiugina labiausiai?

Smulkiajame versle tenka atlikti daug ir įvairių, atrodo, tarpusavyje nesusijusių, darbų. Taisyti varvantį čiaupą, ieškoti reklamos paslaugas teikiančios įmonės ir vykdyti personalo atranką, rūpintis teisiniais, finansiniais klausimais ir daugybe kitų dalykų. Kai viską stengiesi atlikti kuo geriau, klientai įvertina. Tai ir yra maloniausias momentas. Bendrauti su klientais, išgirsti jų nuomonę.


Priklausote „Swedbank“ programai „Kiekvienas gali būti didelis“. Kaip atrodo Jūsų dalyvavimas joje?

Mūsų dalyvavimas labiau pasyvus, bet taip pat naudingas. Peržiūrime seminarus, kurie suteikia atsakymus į smulkiajam verslui iškylančius klausimus. Įdomu skaityti kitų verslų istorijas, jaučiame bendrystės jausmą būdami „Kiekvienas gali būti didelis“ dalimi.


Koks yra geriausias Jūsų išgirstas verslo patarimas, kuriuo pasidalytumėte ir su kitais?

Nerimauti ne dėl didelių išlaidų, o dėl mažų pajamų.


Kokių verslo planų, tikslų ar norų turite ateityje?

Puoselėti „Kavalierių“ ir toliau džiuginti klientus. Galvojame apie kavinės plėtrą, matome, kad tam poreikis yra. Dedame daug pastangų, kad šiuos planus įgyvendintume. Šiuo metu ieškome patrauklios, savitą aurą turinčios, vietos. Taip pat labai norėtume, kad ateityje „Kavalierių“ žmonės surastų ir kituose miestuose.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.