Kiekvienas gali būti didelis

Drabužių „Kaip tu?“ kūrėjus verslui įkvepia šeimyninis ryšys

  • Pradžia: UAB „URTILĖ“ prekinį ženklą „Kaip tu?“ sukūrė 2015-aisiais.
  • Dabar: Prekės ženklas sėkmingai plėtojamas dvejus metus. Veikia fizinė parduotuvė Vilniuje bei parduotuvė internete.
  • Veiklos sritis: Prekyba pačių sukurtais, prekės ženklu „Kaip tu?“ paženklintais drabužiais.
  • Sėkmės paslaptis: Kokybiška ir išskirtinė produkcija.
  • Ateities planai: Atidaryti parduotuvę naujose patalpose Vilniuje, plėstis į kitus miestus.

Bendrovė „URTILĖ“ – Vilniuje gyvenančios Bujevičių šeimos verslas, kuris gimė iš meilės drabužiams ir kūrybai. Subūrusi profesionalių bendraminčių komandą, šeima kuria prekės ženklu „Kaip tu?“ paženklintus drabužius, kuriais noriai puošiasi ir moterys, ir vyrai. Lietuviška kokybė ir šiuolaikiškas stilius – tai, ką šie smulkieji verslininkai garantuoja.

Kaip pasakoja bendrovės „URTILĖ“ pardavimų ir marketingo vadovė Urtė Bujevičiūtė, drabužių prekės ženklą „Kaip tu?“ jos šeima ėmė kurti prieš dvejus metus.

„Mano tėvai daug metų gamino drabužius pagal užsakymą – siuvo skirtingoms bendrovėms Lietuvoje, taip pat užsienio klientams. Ilgainiui šeimoje atsirado noras kurti kažką savito – kažką, ką kurdami galėtume atskleisti savo kūrybiškumą. Mūsų prekės ženklas „Kaip tu?“ atsirado iš šeimyninio ryšio, artimų santykių, noro kurti“, – šypsosi U. Bujevičiūtė.

Moteris pasakoja, kad šiandien šeimos verslas sėkmingai plėtojamas: atidaryta drabužių parduotuvė Vilniuje, Naujamiesčio rajone, veikia ir internetinė parduotuvė. Be to, „Kaip tu?“ etikete paženklintų drabužių galima rasti ir kituose miestuose – verslininkai nuolat dalyvauja įvairiose dizaino mugėse.


Dėmesys vyrų aprangai

„Kaip tu?“ prekės ženklu pažymėti drabužiai skirti kasdieniam laisvalaikiui. „Ypač mūsų drabužiais džiaugiasi vyrai – juk įprastai moterims yra žymiai didesnė pasiūla, o vyrams išsirinkti stilingą ir šiuolaikišką drabužį sunkiau. Mes nesiūlome kostiumų, prabangių drabužių. Siūlome drabužius, kuriuos galima vilkėti kasdien, atrodyti tvarkingai ir jaustis patogiai“, – tikina U. Bujevičiūtė.

Kalbėdama apie šeimos verslą, jauna moteris pastebi, kad ypač daug dėmesio skiriama drabužių kūrimui. „Šiuo metu mums reikalingas medžiagas Lietuvoje gauti sunku, todėl jas atsivežame iš Lenkijos – kaimynai gerokai labiau išvystę tekstilės pramonę.

Vėliau visi procesai vyksta čia, Lietuvoje. Mūsų bendrovėje dirba dizainerė, kelios konstruktorės, be to, naujomis kolekcijomis rūpinuosi ir aš su mama. Mes stengiamės nuolat atnaujinti savo pasiūlą, be to, kurti tokius drabužius, kurie „neišeitų iš mados“. Mūsų kuriami drabužiai – kokybiški, ilgai išsilaikantys, taigi norime ir atitinkamo dizaino.“


Nori rūpintis klientais

Dirbant mados srityje svarbu ne tik kokybiški ir išskirtiniai produktai, bet ir pats prekės ženklas. U. Bujevičiūtė pasakoja, kad „Kaip tu?“ prekės ženklas pasirinktas neatsitiktinai. „Mūsų pavadinimas yra dviprasmiškas. Vieniems atrodo, kad „Kaip tu?“ reiškia „atrodau, kaip tu“, kitiems – kad tai klausimas, kaipgi sekasi. Abu variantai mums tinka, nes išties rūpinamės savo klientais – ir tuo, kaip jie atrodo, ir kaip jiems sekasi. Mums ypač svarbus klientų grįžtamasis ryšys. Būtent klientų patirtys ir atsiliepimai diktuoja mūsų tolimesnę kūrybą“, – sako U. Bujevičiūtė.

„Kaip tu?“ kūrėjai nuolat galvoja, kaip pradžiuginti, nustebinti savo klientus. Pavyzdžiui, neseniai pristatė kartu su garsiu dizaineriu Seržu Gandžumianu sukurtą kolekciją. „Seržas kuria drabužius vadinamajai „grietinėlei“. Dirbdami drauge norėjome pasiekti platesnį žmonių ratą. Ir mums tai pavyko – žmonės džiaugiasi galėdami įsigyti dizainerio kurtos kolekcijos drabužių“, – džiaugiasi verslininkė.


Vasarą sulaukia daugiausia klientų

Dalyvaudami smulkiesiems verslininkams skirtame „Swedbank“ projekte „Kiekvienas gali būti didelis“ prekės ženklo „Kaip tu?“ kūrėjai „Atostogų“ mėnesio metu ketina klientams pateikti išskirtinių pasiūlymų. U. Bujevičiūtė pastebi, kad būtent vasaros laikotarpiu jaučiamas klientų antplūdis.

„Atėjus šiltajam sezonui tikrai jaučiame klientų antplūdį, jis tęsiasi iki vidurvasario. Be to, aplink mūsų parduotuvę Vilniuje yra nemažai viešbučių, kuriuose apsistoja daug turistų. Pastebime didelį jų susidomėjimą mūsų drabužiais – atvykę į Lietuvą atostogauti, jie dažnai ieško lietuviškos produkcijos, todėl užsuka apsipirkti. Užsieniečiai leidžia sau įsigyti nemažai drabužių“, – apsipirkimo tendencijomis dalinosi U. Bujevičiūtė.


Šeimos verslas – savirealizacija

Paklausta, kokia yra verslaujančios šeimos sėkmės paslaptis, U. Bujevičiūtė nedvejodama patikina, kad vieno ingrediento nėra: „Pirmiausia – kokybė. Mūsų kurtų drabužių nereikia išmesti jau po pirmojo skalbimo. Be to, siekiame išskirtinumo. To pavyzdys – bendras darbas su Seržu Gandžumianu. Mūsų klientai pasitiki mumis, todėl sugrįžta, ir drąsiai rekomenduoja kitiems.“

Vardindama sėkmės recepto sudėtį, U. Bujevičiūtė patvirtina, kad taip pat svarbus ir požiūris į darbą: „Kurti drabužių verslą niekada nėra lengva. Lietuvoje vyrauja maža rinka, yra didelė konkurencija. Tačiau mes labai norime kurti Lietuvoje, kurti Lietuvai, lietuviškai. Mano šeimai šis verslas – savirealizacijos forma.“


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.