Kiekvienas gali

Išparduotuvių tinklo „InEasy“ vadovas: „Svarbiausia – būti įvykių sūkuryje“

  • Pradžia: Prieš 14 metų atidaryta pirmoji parduotuvė Kaune.
  • Dabar: 4 parduotuvės – 1 Vilniuje ir 3 Kaune.
  • Veiklos sritis: Didmeninė prekyba įvairių prekės ženklų avalyne ir drabužiais.
  • Sėkmės paslaptis: Neišsenkanti meilė darbui ir naujausių tendencijų sekimas.
  • Ateities planai: Šiuo metu ieško patalpų Vilniuje dar vienai parduotuvei.

Prieš gerus 14 metų su žmona šeimos verslą didmenine prekyba drabužiais ir avalyne pradėjęs kaunietis Aidas Ulickas tiki – verslas sekasi, nes jie nenuleidžia rankų, domisi naujienomis ir kruopščiai dirba atsirinkdami prekes pagal kiekvieno savo kliento norus.


Spontaniška verslo pradžia buvo iššūkis

Šeimos verslu vadinamo išparduotuvių tinklo „InEasy“ atstovas prisipažįsta – verslas prasidėjo spontaniškai, jokių didelių planų tuomet nebuvo.

„Pagrindiniai akcininkai esame aš ir mano žmona. Viskas prasidėjo netikėtai, prieš gerus 14 metų. Pamatėme, kad trūksta Lietuvoje didmenininkų, kurie vežtų kokybiškas prekes, pradėjome domėtis, lankytis parodose, vykome pas tiekėjus. Didelio ryžto ir motyvacijos vedini atidarėme pirmąją savo parduotuvę Kaune“, – sakė A. Ulickas.

Vyras neneigia – didžiausias iššūkis buvo išlaikyti verslą pačioje pradžioje. „Reikėjo nenuleisti rankų ir dėti daug pastangų. Dirbome daug ir nuolat domėjomės – to nenustojome daryti iki šiol, tai – mūsų sėkmės receptas.“

Sėkmingai gyvuojanti pirmoji A. Ulicko ir jo žmonos parduotuvė buvo ženklas, kad galima plėstis. „Pamažu atsistojome ant kojų ir atsirado poreikis plėsti verslą. Po dvejų metų Kaune atidarėme dar vieną parduotuvę, vėliau – po vieną Kaune ir Vilniuje. Taip po truputį augome, o šiuo metu ieškome ir naujų patalpų dar vienai parduotuvei sostinėje“, – savo sėkmės istorija dalinosi A. Ulickas.


Siūlo platų asortimentą visai šeimai

Vyras pasakojo, kad įmonės tikslas – kiekvienam klientui suteikti galimybę rasti tinkamą prekių kategoriją.

„Prekiaujame avalyne ir drabužiais, parvežtais iš įvairių Europos šalių – Vokietijos, Olandijos, Austrijos, Prancūzijos. Siekdami turėti kuo platesnį klientų ratą, savo asortimento neribojame – vežame drabužius ir avalynę vyrams, moterims ir vaikams. Taip pat siūlome didelį pasirinkimą įvairių aksesuarų – sportinių krepšių, rankinių, kuprinių“, – apie įmonės veiklą pasakojo A. Ulickas.

Per daugiau nei 14 intensyvaus darbo metų įmonė sukaupė nemažą pažinčių ratą su tiekėjais Europoje, todėl gali užtikrinti, kad produkciją gauna iš pirmųjų rankų.


Svarbiausia – neatsilikti nuo naujausių tendencijų

Anot A. Ulicko, versle svarbu išsiskirti iš kitų, tačiau konkurencingoje rinkoje tai – itin sudėtinga.

„Kai tik pradėjome verslą, buvome vieni ir išskirtiniai. Tačiau dabar tokių kaip mūsų parduotuvių galima rasti itin daug įvairiuose Lietuvos miestuose. Todėl pasirinkome savo kelią – stengiamės neatsilikti nuo vyraujančių tendencijų ir pagal jas rinktis prekes“, – sakė A. Ulickas.

Įmonės savininkas prisipažįsta, kad jiedu su žmona, kuri taip pat yra išparduotuvių tinklo akcininkė, yra dažni svečiai tarptautinėse parodose. Šeima nuolat lankosi Vokietijoje ir Italijoje vykstančiuose renginiuose, bendrauja su gamintojais, tiekėjais.

„Taip mezgame ryšius, ieškome kontaktų, stebim naujoves ir renkamės, ką galėtume pritaikyti Lietuvos rinkai. Tikime, kad svarbiausia – būti įvykių sūkuryje, nes rinka reguliuojasi pati. Jeigu neseksi naujausių tendencijų – verslui galas, nieko nebesudominsi. Visada reikia bandyti – kažkur pataikysi, o kažkur gal ir ne, bet iš to tik pasimokysi ir kitą kartą jau žinosi, kur nebeklysti“, – teigė A. Ulickas.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.