Kiekvienas gali būti didelis

Natūralaus pluošto drabužius „Green Rose“ vilki ir Europoje, ir JAV

  • Pradžia: Bendrovė „GREEN ROSE“ įkurta 2012-aisiais.
  • Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas penkerius metus, atidaryta parduotuvė Vilniuje, veikia internetinės parduotuvės Lietuvoje ir užsienyje.
  • Veiklos sritis: Prekyba pačių sukurtais drabužiais iš natūralių pluoštų audinių – merino vilnos, bambuko, kanapių.
  • Sėkmės paslaptis: Didžiulė meilė darbui.
  • Ateities planai: Samdyti daugiau darbuotojų, plėstis užsienio rinkose.

Jei pirmąkart prisėdusi siūti vystyklų savo mažyliui vilnietė Aistė Vyšniauskaitė-Stanevičienė būtų išgirdusi, jog netrukus tai taps sėkmingu verslu, matyt, nebūtų patikėjusi. Siūti ji išmoko mokykloje per darbų pamokas. Pagausėjus šeimai tai tapo hobiu, o ilgainiui – mylimu darbu.

Šiandien A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė vadovauja „Green Rose“ drabužių parduotuvei Vilniuje, taip pat valdo kelias interneto parduotuves Lietuvoje ir užsienyje. „Mūsų „arkliukas“ – merino vilnos pluošto drabužiai visai šeimai. Be to, siūlome ir iš kitokio natūralaus pluošto audinių pasiūtus drabužius – bambuko, kanapių“, – sako verslininkė.


Verslas gimė kartu su vaiku

Moteris su šypsena pasakoja, kaip kilo jos verslo idėja: „Prieš penkerius metus gimė mano antras vaikas – sūnus. Labai norėjau jam pati ką nors pasiūti, nes turėjau laisvo laiko. Pradžioje ėmiau siūti daugkartinio naudojimo vystyklus, sauskelnes. Mano siuvinius pastebėjo draugės – ėmė prašyti, kad ir joms pasiūčiau.

Išbandžiau merino vilną, man labai patiko. Ilgainiui sugalvojau pabandyti savo darbus parduoti. Užsakymų pasipylė tiek, kad prisireikė pagalbos, taigi radau prisidėti panorusią siuvėją, vėliau – antrą. Ėmėme plėstis: pirmiausia siūlėme vien vaikiškus drabužius, po to ir suaugusiems, dar vėliau – ankstukams...“

Verslas išsiplėtė taip smarkiai, kad „Green Rose“ etikete paženklintais drabužiais žmonės rengiasi net už Atlanto. „Nuo pradžių turėjome tikslą plėstis į užsienio rinkas. Jei to nebūtume darę, nežinau, ar gyvuotume jau tiek metų. Mūsų internetinės parduotuvės veikia Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, šiuo metu kuriame internetinę parduotuvę Rusijai. Į užsienį iškeliauja nemažai mūsų produkcijos. Ją siunčiame ir į JAV, Kanadą“, – sako A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė.

Šiuo metu moters vadovaujamoje bendrovėje dirba šeši darbuotojai. A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė turi tikslą dar labiau išplėsti kolektyvo gretas – artimiausiu metu įdarbinti dar porą specialistų. „Turint tiek idėjų, reikia daugiau rankų – dabar visko įgyvendinti tiesiog nesuspėjame“, – sako verslininkė.


Drabužiai iš natūralaus pluošto

Kalbėdama apie „Green Rose“ drabužius A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė pažymi, kad didžiausias jų išskirtinumas naudojami natūralaus pluošto audiniai. Pavyzdžiui, bambukas auginamas be jokių pesticidų, herbicidų, yra kūdikiams, taip pat odos problemų turintiems žmonėms tinkamas audinys. Merino vilna – šilta, maloni, jauki kiekvienam žmogui.

„Mūsų pasiūti merino vilnos pluošto drabužiai yra apatiniai, skirti dėvėti ant nuogo kūno. Vaikams šie drabužiai puikiai tinka, nes žaidžiant lauke neleidžia perkaisti, kai šalta – šildo, o esant patalpoje palaiko normalią kūno temperatūrą. Mūsų drabužiai nėra labai įmantrūs. Jų privalumas – natūralus, švelnus, malonus audinys“, – sako A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė.

Visi natūralūs pluoštai atkeliauja iš užsienio, tačiau iš kur tiksliai, verslininkė neatskleidžia: „Tai – viena iš mūsų komercinių paslapčių. Galiu atskleisti tiek, kad juos įsigyjame Europos Sąjungoje, iš gamyklos, kurioje gaminami ekologiški, sertifikuoti audiniai. Atrasti šią gamyklą nebuvo lengva, išbandžiau ne vieną tiekėją, tačiau šis pasirodė būtent tas, kokio ieškojau.“


Aktualu atostogaujantiems žiemą

Dalyvaudama smulkiesiems verslininkams skirtame „Swedbank“ projekte „Kiekvienas gali būti didelis“ drabužių parduotuvė „Green Rose“ klientams pateiks išskirtinius pasiūlymus „Atostogų“ mėnesio metu, tai yra, iki vidurvasario. Tiesa, pasinaudoti pasiūlymais verslininkė A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė pirmiausia kviečia tuos, kas mėgsta atostogauti per šalčius.

„Mūsų produkcija geriausiai tinka tiems, kas atostogauja žiemą, pavyzdžiui, mėgstantiems slidinėti. Termo drabužiai iš merino vilnos pluošto yra šilti, taigi žiemą klientų skaičius tikrai pagausėja. Šaltasis metų sezonas mums – pats darbymetis, tuo tarpu vasarą galime atsikvėpti – tada atostogaujame mes“, – šypsosi verslininkė.

Paklausta apie savo verslo sėkmės paslaptį nė kiek nesudvejojusi patikina, kad pagrindinis sėkmės variklis - labai didelė meilė darbui. „Taip, pačioje pradžioje tikrai buvo sunkių momentų. Juk verslui reikia investicijų – ir pinigų, ir laiko. Kartais pasirodydavo, kad galbūt ir nereikėjo viso šito pradėti. Tačiau tada prisimindavau, kad viską darau iš meilės. Rytais atsikeldavau kupina naujų idėjų ir noro judėti pirmyn“, – su užsidegimu kalbėjo A. Vyšniauskaitė-Stanevičienė.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.