Kiekvienas gali

Papuošalų kūrėja iš Marijampolės svajoja savo dirbiniais padabinti visas miestietes

„Tikrai ne vieną tūkstantį, bet niekada nesu tiksliai skaičiavusi“, – atsako kūrėja Vaiva Bagdanavičienė, paklausta, kiek papuošalų per devynerius darbo metus jau pardavė. Nedidelės rankomis gamintų dirbinių parduotuvėlės „Damėja“ Marijampolėje savininkė svajoja savo segėmis, auskarais, vėriniais ir apyrankėmis padabinti kiekvieną miestietę. O pastebėjusi klientes, nešiojančias jos kurtus papuošalus, moteris dar labiau save motyvuoja siekti šio tikslo ir kasdien tobulėti bei ieškoti naujovių.

Jūsų papuošalų prekės ženklas - „Damėja“. Ar taip norėjote apibūdinti jais besidabinančios moters virsmą dama?

Tikrai taip. Prieš kurdama verslą siekiau, kad kiekviena moteris, besipuošdama „Damėja“, taptų tikra dama. Ir taip jau devynerius metus. Apskritai, papuošalų kūrimu susidomėjau prieš 10 metų. Iš pradžių pradėjau gaminti sau, vėliau – kaip dovanas draugėms ir galų gale visa tai tapo verslu. Todėl, sulaukusi pasiūlymo atidaryti papuošalų parduotuvę, ilgai nesvarsčiau.


Per visą šį laiką kūrėte įvairiausius papuošalus. Ką siūlote šiandien?

Dirbu netrumpai, keitėsi mados, tad ir aš turėjau stengtis žengti koja kojon su naujovėmis. Gaminiams naudojau akmenėlius, odą, modeliną. Dabar kuriu seges, auskarus, kaklo vėrinius, apyrankes, o didžioji dauguma „Damėja“ papuošalų yra iš „Swarovski“ kristalų. Jais suteikiama prabanga, blizgesys bei kokybė. Stengiuosi apgalvoti kiekvieną detalę, mano dirbiniai yra subtilūs ir elegantiškai moteriai skirti papuošalai.


Kas yra toji dama, besirenkanti „Damėja“?

Mano pirkėjų ratas įvairus. Turiu nuolatinių klienčių, kurios mane kam nors rekomenduoja, todėl kas kartą atsiranda naujų. O pamačiusi moterį, dėvinčią mano papuošalus, atsiranda motyvacija kurti ir toliau. Juvelyrikos dirbinių rinka nemaža, konkurencija taip pat didžiulė, tačiau aš manau, kad kiekvienai prekei skirtas savas klientas. Turiu nuolatinių pirkėjų savo mieste, kurie įsigyja papuošalų ne pirmą ir, tikiuosi, ne paskutinį kartą. Taip pat bendradarbiauju su vestuvinių suknelių salono savininkėmis, tad didžioji dalis mano klienčių yra būsimos nuotakos.


Tačiau net ir nuolatiniai klientai – visada alkani naujovių. Kaip pavyksta juos nuolat stebinti?

Pripažinsiu, jog vystydama šią verslo idėją anksčiau ir iki šios dienos susiduriu su daugybe iššūkių. Vienas iš didžiausių – nustebinti klientą ir pateikti kokybišką, kainą atitinkantį produktą.


Jei turėtumėte galimybę susėsti prie bendro stalo su garsiausias pasaulio dizaineriais Coco Chanel, Gianni Versace bei Karlu Lagerfeldu, kūrusiais ir aksesuarus, ir užduoti vieną vienintelį klausimą, koks jis būtų?

Man visada knietėjo sužinoti, kokia jų sėkmės paslaptis. Jei galėčiau tai išgirsti iš pirmų lūpų, būtent to ir paklausčiau. Tikiuosi, atsakymas įkvėptų kurti bei stengtis dar labiau. O šiuo metu labiausiai mane įkvepia klientų atsiliepimai bei pagyrimai.


Ar kurti įkvepia „Swedbank“ projektas „Kiekvienas gali būti didelis“, kuriame dalyvaujate?

Žinoma. Manau, šis projektas yra puikus mažiesiems verslininkams. Tai labai gera galimybė parodyti žmonėms, ką kuri, pasidalinti tuo su didesne auditorija. Taip pat atvežti savo gaminius ir į kitus miestus, dalyvaujant šio projekto organizuojamose mugėse.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.