Kiekvienas gali būti didelis

Iš garsaus lietuviško SPA centro – į nuosavą SPA erdvę

Masažo meistras Robertas Kantauskas sako, kad nuosavo verslo ėmėsi tada, kai pajautė, kad turi sukaupęs pakankamą žinių bagažą. Taip atsirado „Miesto SPA zona“. Pradžioje specialistas dirbdavo su vienu ar dviem klientais per dieną, o šiandien turi ir iki dešimties.

Kaip ir kada nusprendėte įkurti asmeninę masažo ir veido odos priežiūros erdvę „Miesto SPA zona“?

Tai įvyko po beveik dešimtmečio darbo viename geriausių SPA centrų Lietuvoje. Tada supratau, kad jau tikrai galiu, nes turiu pakankamą žinių bagažą susikurti savo darbo erdvę.


Minėjote, kad prieš tai dirbote dideliuose kosmetologijos ir masažų centruose, tokiuose kaip „Baltora“, „Vilnius SPA“. Kokius didžiausius skirtumus pajutote, pradėjęs dirbti individualiai?

Dideliuose centruose vykstančius procesus koordinuoja daugybė savo darbą išmanančių žmonių, o dirbdamas sau visus juos koordinuoji pats. Nuo klientų aptarnavimo, prekių užsakymo iki rinkodaros sprendimų.


Kokia tiksliau zona yra „Miesto SPA zona“? Kokią erdvę norėjote sukurti?

„Miesto SPA zona“ – tai poilsis miesto ritme. Norėjau sukurti jaukią erdvę ir pakviesti bent trumpam pamiršti viską, kas vyksta už SPA zonos sienų.


Kokia buvo verslo kūrimo pradžia?

Bauginanti, bet tuo pačiu kupina malonių staigmenų. Supratau, kad net ir turint mažai resursų Lietuvoje galima pradėti verslą. Labai svarbu žinoti tik tai, kokio galutinio rezultato nori.


Kokia yra SPA verslo specifika? Jūsų nuomone, ką reikėtų turėti omenyje žmogui, planuojančiam užsiimti tokiu verslu?

Kuriantis reikia žinoti, kokio konkrečiai SPA nori. Nuo to priklausys ir paslaugų asortimentas, kosmetika, įranga, netgi erdvės apipavidalinimas. Aš norėjau įkurti mažą dienos SPA, kuriame būtų atliekami masažai, kūno įvyniojimo, šveitimo procedūros, veido procedūros.


Kokiais darbo principais vadovaujatės dirbdamas ir vadovaudamas verslui?

Svarbiausia daryti tai, kuo pats tiki. Žinoma, svarbu atsižvelgti ir į apsilankančių žmonių poreikius.


Kokį klientų srautų augimą pastebite nuo veiklos pradžios iki šiandien?

Pradėjau nuo vieno, dviejų klientų per dieną. Šiandien apsilanko ir septyni, dešimt žmonių.


Kuriate autorinius masažus. Kas tai? Kuo šie masažai išsiskiria?

Autorinis masažas – tai masažas, kurio tavo kaip specialisto nuomone labiausiai reikia klientui. Tai tarsi turimų žinių susisteminimas. Mano sukurtas lietuviškas SPA masažas yra tarsi mamos ar močiutės sūpavimas vaikystėje. Jis daromas ant šieno su lino juostomis ir yra puiki priemonė atgauti jėgas po varginančios darbo dienos.


Nuolat tobulinatės kursuose Lietuvoje ir užsienyje, domitės naujienomis. Kokios yra šiandienės masažo ir kosmetologijos naujovės?

Pasaulyje vis dar aktuali etno- / ekokoncepcija. Rytų ir Vakarų masažo praktikų simbiozė. SPA kosmetologijoje taip pat dominuoja ekokultas.


Kokia yra geriausia verslo pamoka, kurios išmokote kurdamas savo verslą?

Supratimas, kad jei jau pradėjai daryti, tai užbaik, nebijok. Sunkumų bus, bet jie nebus tokie baisūs, kaip galbūt įsivaizduoji prieš kurdamas verslą.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.