Kiekvienas gali

„ID Workshop“ aksesuarų kūrėja – apie stiprybes, kurios padeda pirmauti versle

Odinių aksesuarų „ID Workshop“ kūrėja Indrė Šidiškytė sako, kad dėl prekių ženklų ir produktų gausos šiuolaikinė konkurencinė kova yra išties įtempta. Tačiau siūlančiųjų kokybišką ir išskirtinę produkciją ji neturėtų gąsdinti. Kūrėja atskleidė, kokiais principais vadovaujasi jau trečius metus vystydama savo prekės ženklą.

Kokia „ID Workshop“ atsiradimo istorija? Kaip nusprendėte kurti odos galanterijos kūrinius?

Kiek save prisimenu, visada mėgau rankdarbius, būdama studentė kūriau sau papuošalus. Pamačius, kad ir žmonėms patinka mano darbai, kilo noras kurti vis daugiau. Domėjausi naujovėmis, siekiau tobulėti. Taip mano darbuose atsirado oda ir gimė pirmieji „ID Workshop“ darbai.


Kaip jūsų prekės ženklo kūriniai augo ir keitėsi nuo atsiradimo iki šiandien?

Savo kūryboje siekiu estetikos ir tobulumo. Sukurti kokybišką gaminį reikia žinių ir daug darbo. Visa tai galima pasiekti tik nuolat besidomint tendencijomis, ieškant naujovių, nestovint vietoje. Sukaupta patirtis suteikia galimybę plačiau atskleisti save kūryboje. „ID Workshop“ pradžioje kūriau tik apyrankes, dabar gaminu ir rankines.


Į ką atsižvelgdama kuriate odinę galanteriją? Kokių principų laikotės kurdama?

Stengiuosi kurti tokius gaminius, kuriuos būtų galima dėvėti ir darbe, ir kitomis progomis. Mano kūryboje vyrauja daug spalvų, bet kiekvienas pasirenkame, kuri tinkama mūsų aprangai ir padeda sukurti stilių. Kūryboje vyrauja griežtesnės, aštresnės detalės.


Kaip sekėsi surasti klientus? Kokiais būdais žmonėms skleidėte žinią apie „ID Workshop“?

Savo klientus surandu dalyvaudama įvairiose mugėse skirtinguose miestuose. Jose bendrauju su žmonėmis, pasakoju apie produktą, padedu išsirinkti. Taip užsimezga ryšys – žmonės sugrįžta, perka dovanas, domisi, kada bus nauja kolekcija. Socialiniai tinklai taip pat prisideda prie informacijos sklaidos. Siekiu neapsiriboti tik Lietuvos rinka, prekiauju užsienio internetinėse platformose, siekiu paskleisti žinią apie save siuntinėdama savo darbų aplanką. Klientų paieška yra nuolatinis darbas, kuriam reikia ir laiko, ir finansinių sąnaudų.


Kokie didžiausi iššūkiai jūsų versle? Kaip juos įveikiate?

Šiuo metu labai didelė konkurencija: daug kūrėjų, daug produktų. Klientui sunku apsispręsti, kas jam priimtiniau, ar jam tikrai reikalingas šis ar kitas daiktas. Todėl prekė turi būti kokybiška, išskirtinė. Sunkiausia pasiūlyti naują produktą, nes nežinai, kaip jį priims klientas. Visais atvejais labai svarbus artimųjų palaikymas. Džiaugiuosi, kad mano gyvenimo draugas mane visuomet palaiko, pasako savo nuomonę, pataria.


Kokios verslo akimirkos jus džiugina labiausiai?

Žmonės, segintys ir nešiojantys mano gaminius. Mugėse bendrauju, siūlau pasimatuoti, o jie ištiesia ranką ir parodo mano kurtą apyrankę. Labai smagu, kai nusipirktas daiktas nedūla stalčiaus gilumoje, bet yra kasdien nešiojamas.


Ką patartumėte žmogui, kuris galvoja imtis panašaus į jūsiškį verslo?

Pirmiausia žmogus turi tikėti savo idėja, domėtis ir tobulėti šioje srityje. Reikia suprasti, kad versle gali būti ir pakilimų, ir nuosmukių. Todėl būtina nenuleisti rankų ir iš savo pusės padaryti viską, ką gali, kad tikslas būtų pasiektas. Labai svarbus artimųjų palaikymas, kuris visuomet motyvuoja, skatina eiti į priekį.


Priklausote projektui „Kiekvienas gali būti didelis“. Kaip atrodo jūsų dalyvavimas jame?

Manau, kad programa padeda būti pastebėtiems, suteikia galimybę skleisti žinią apie save. Su šiuo tikslu ir dalyvauju joje. Taip pat pasinaudojau pasiūlyta galimybe sudalyvauti „Swedbank“ kalėdinėje mugėje.


Grįžti atgal

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.