Kiekvienas gali būti didelis

Sėkmės istorijos

 
Keletas projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ dalyvių pasidalino savo sėkmės istorijomis. Tikimės jos jus įkvėps ne mažiau nei mus ir paskatins savo versle siekti daugiau. Juk sėkmė šypsosi ne tiems kas jos laukia, o tiems, kas jos ieško.
XPro: su klientais dalinamės tuo, ką esame patyrę

Atostogos – visus metus? Tikrai taip! Sporto ir laisvalaikio reikmenų parduotuvių XPRO direktorius Darius Mikelionis atrado mėgstamą verslo nišą bei sugebėjo suderinti pomėgius ir darbą, o klientams pasiūlyti nenutrūkstamą laisvės pojūtį. Kaip visa tai pavyko? Atsakymą rasite sėkmės istorijoje.


Teleskopai.lt kviečia pažinti mikro ir makro pasaulius

Simboliška, jog teleskopai padiktavo toliaregišką verslo planą, kurį sėkmingai vysto teleskopai.lt įkūrėjai. Sėkmės paslaptis – išskirtiniai produktai bei kryptingas darbas ir dėmesys klientams. Kompanija ragina atrasti ne tik platų spektrą siūlomų produktų, bet ir kitų pasaulių stebėjimo džiaugsmą. Priartinkite poilsio vaizdus!

Vaizdo įraše sužinokite, kur galite atrasti vieną didžiausių Rytų Europoje teleskopą, suprojektuotą teleskopai.lt!


Pramogų zonos „ExZone“ vadovas įrodė: amžius verslui – nesvarbu

Pradžia: Aurimas Gadišauskas „ExZone“ pramogų zonoje apsilankyti kviečia nuo 2015-ųjų.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas jau antrus metus.
Veiklos sritis: „ExZone“ siūlo pasinerti į ekstremalias pramogas – pažaisti dažasvydį, šratasvydį, zorbolą, taip pat išbandyti zorbingą.
Sėkmės paslaptis: Žemos kainos ir siūlomų pramogų įvairovė.
Ateities planai: Siūlyti dar daugiau ekstremalių pramogų, įrengti kaimo sodybą.


Natūralaus pluošto drabužius „Green Rose“ vilki ir Europoje, ir JAV

Pradžia: Bendrovė „GREEN ROSE“ įkurta 2012-aisiais.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas penkerius metus, atidaryta parduotuvė Vilniuje, veikia internetinės parduotuvės Lietuvoje ir užsienyje.
Veiklos sritis: Prekyba pačių sukurtais drabužiais iš natūralių pluoštų audinių – merino vilnos, bambuko, kanapių.
Sėkmės paslaptis: Didžiulė meilė darbui.
Ateities planai: Samdyti daugiau darbuotojų, plėstis užsienio rinkose.


Drabužių „Kaip tu?“ kūrėjus verslui įkvepia šeimyninis ryšys

Pradžia: UAB „URTILĖ“ prekinį ženklą „Kaip tu?“ sukūrė 2015-aisiais.
Dabar: Prekės ženklas sėkmingai plėtojamas dvejus metus. Veikia fizinė parduotuvė Vilniuje bei parduotuvė internete.
Veiklos sritis: Prekyba pačių sukurtais, prekės ženklu „Kaip tu?“ paženklintais drabužiais.
Sėkmės paslaptis: Kokybiška ir išskirtinė produkcija.
Ateities planai: Atidaryti parduotuvę naujose patalpose Vilniuje, plėstis į kitus miestus.


KIS KIS galanterijos kūrėja populiarumą pelnė nuoširdžiu darbu

Pradžia: Eglė Žalionytė prekės ženklą KIS KIS sukūrė 2015-ųjų pabaigoje.
Dabar: Prekės ženklas sėkmingai plėtojamas antrus metus.
Veiklos sritis: Prekyba autoriniais galanterijos gaminiais – rankinėmis, kuprinėmis, delninėmis, piniginėmis.
Sėkmės paslaptis: Nuoširdus darbas.
Ateities planai: Plėstis į užsienio rinkas.


Unikalią „Sled Dogs Baltic“ verslo idėją padiktavo Sibiro haskis

Pradžia: UAB „Sled Dogs Baltic“ įkurta 2011-aisiais.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas šeštus metus, atidaryta parduotuvė Vilniuje, veikia internetinė parduotuvė, vykdoma klubo „Running Wolves Vilnius“ veikla.
Veiklos sritis: Prekyba šunų ir kačių prekėmis bei aktyviam laisvalaikiui su šunimi skirta įranga.
Sėkmės paslaptis: Meilė darbui, patikimumas, aukšti klientų aptarnavimo standartai.
Ateities planai: Plėtra į Latviją ir Estiją.


Pagrindinio prizo laimėtoja – uostamiesčio kosmetikos parduotuvė „Mūsų Mija“

Pradžia: Prieš 25 metus imtis verslo paskatino žingeidumas ir smalsumas.
Dabar: Profesionalios kosmetikos parduotuvė, turinti pastovių klientų ratą ir nuolat siūlanti naujoves.
Veiklos sritis: Mažmeninė prekyba profesionaliomis plaukų priežiūros bei manikiūro priemonėmis.
Sėkmės paslaptis: Darbui atsidavusi ir vieninga komanda.
Ateities planai: Profesinis tobulėjimas.


„Windpeak“ vėjo varpeliai ir sukučiai

Internetinės vėjo varpelių ir sukučių parduotuvės Windpeak.lt bendrasavininkas Aurimas Lukošūnas mano, kad namai su vėjo sukučių skleidžiamais garsais gali būti kur kas jaukesni ar paslaptingesni. Šie vėjui pavaldūs aksesuarai yra neabejotinai išskirtinis akcentas, papildantis ne tik sodo, bet ir namų aplinką. Įsitikinkite patys!


Savitarnos skalbykla „Londris“

Gražūs namai yra tie, kuriuose jautiesi gerai ir komfortabiliai. Pasak Margaritos Šimkutės „Londris“ tai ir siūlo – namus, kurie nėra pilni džiūstančių skalbinių. Savitarnos skalbykloje galima greitai ir patogiai išsiskalbti ir išsidžiovinti drabužius, o tie, kas neturi laiko laukti, gali pasinaudoti nauja paslauga „Priduok-pasiimk“ ir atsiimti skalbinius ne tik švarius, bet ir išlygintus.


„Transformuojami baldai“ – sprendimas nedidelėms erdvėms

Gražūs ir patogūs namai – du neatsiejami dalykai baldų gamybos ir prekybos verslą įkūrusiam Mindaugui Dirmai. Minimalistinio dizaino šalininkui svarbu praktiškas interjeras ir jame esančių daiktų funkcionalumas. Derinant šias dvi siekiamybes, atsirado ir transformuojamų baldų verslas.


„Jaukumo kūrėjų“ sėkmės paslaptis – šiuolaikiška idėja ir meilė darbui

Pradžia: „Jaukumo kūrėjai“ veiklą pradėjo 2015-ųjų pabaigoje.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas antrus metus, auga klientų skaičius.
Veiklos sritis: Teikiama internetinė konsultacijų interjero klausimais paslauga, vykdomi interjero projektai.
Sėkmės paslaptis: Meilė ir atsidavimas darbui, šiltas santykis su klientais.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą neriant į užsienio rinkas.


„Žuvytės.com“ vadovė tūkstančius klientų aptarnauja viena

Pradžia: MB „Žuvytės.com“ veiklą pradėjo 2013-aisiais.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas penktus metus, išaugo paslaugų pasiūla.
Veiklos sritis: Teikiama akvariumų įrengimo ir priežiūros paslauga, prekyba žuvytėmis ir akvariumų įranga.
Sėkmės paslaptis: Maksimalizmas, dėmesys klientui.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą, atnaujinti fizinę parduotuvę Vilniuje, daugiau importuoti iš užsienio.


„Lapė ir sesės“ vadovė dažus pati ir gamina, ir parduoda

Pradžia: MB „Lapė ir sesės“ veiklą pradėjo 2016-ųjų sausį.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas antrus metus, auga klientų skaičius.
Veiklos sritis: Prekyba pačių pagamintais dažais, skirtais baldams ir interjero detalėms atnaujinti.
Sėkmės paslaptis: Ypatingas dėmesys ryšiui su klientu kurti.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą įsiliejant į Latvijos ir Lenkijos rinkas.


„Rami galva“ vadovui ramu: sėkmę garantuoja kokybiškas darbas

Pradžia: „Rami galva“ veiklą pradėjo 2015-ųjų gegužę.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas dvejus metus, auga darbuotojų ir klientų skaičius.
Veiklos sritis: Patalpų valymo paslauga Vilniuje ir miesto apylinkėse.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškas darbas ir atsakingas požiūris į jį.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą auginant klientų skaičių.


„PK studija“

„Kuriame aksesuarus vyrams, bet juos dėvi ir moterys“ – taip „PK studija“ savininkas Pavel Nogtev apibūdina savo kuriamas varlytes. Aksesuarai pagyvina bet kokį įvaizdį ir sukuria nuotaiką, tai gali patvirtinti ir pats įkūrėjas, kurio šeimyninės fotosesijos pagrindiniu akcentu tapo varlytės!


„Žirnio krautuvėlė“

Krautuvėlės vadovės O. Zimniciekės sėkmės receptas – mažas verslas, turi elgtis kaip didelis, tuomet gali pasisekti. Atsakingas produktų parinkimas, tikėjimas savo veikla, teigiami klientų atsiliepimai ir, žinoma, skaičiai – visa tai padeda „Žirnio krautuvėlei“ augti ir plėstis.


„Šmurkšt ir šilta“

Iš tradicinio amato verslą sukūrusi Viktorija Dervinytė tik norėjo sušildyti artimuosius vėsiomis rudens ir žiemos dienomis. Tai atskleidžia ir nuotaikingas pavadinimas „Šmurkšt ir šilta“. Vilnonį apavą gaminančios ūkininkės žaliavos ir darbas – aukščiausios kokybės, viskas – nuo avies kirpimo iki šlepečių gamybos – pereina per jos rankas.


„Elmo technologijos“ vadovas: „Stengiamės žengti išvien su naujovėmis“

Pradžia: 2010 m. atidarytas pirmasis apšvietimo įrangos prekybos salonas Vilniaus „Akropolyje“.
Dabar: 7 Lietuvoje veikiantys apšvietimo įrangos prekybos salonai.
Veiklos sritis: Šviesos sistemos, šviestuvai, LED apšvietimo projektavimas, gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba.
Sėkmės paslaptis: Platus apšvietimo prietaisų asortimentas, inovatyvūs sprendimai, profesionali komanda, gebėjimas patenkinti individualius klientų poreikius.
Ateities planai: Partnerystė su Lietuvos universitetais, platesnis asortimentas, naujos parduotuvės ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse.


„Optika AJ“ vadovė: „Su klientais reikia bendrauti“

Pradžia: Prieš 8 metus imtis verslo paskatino profesinis smalsumas.
Dabar: Optikos salonas, turintis pastovių klientų ratą.
Veiklos sritis: Optikos prekės, korekcinių akinių ir akinių nuo saulės prekyba bei gamyba.
Sėkmės paslaptis: Sukaupta profesinė patirtis ir nuoširdus atsidavimas klientui.
Ateities planai: Lietuvoje dar nematyto prekės ženklo pristatymas.


„Kartlando“ vadovas: „Svarbiausia – kokybiškos paslaugos“

Pradžia: Dažasvydžio ir šratasvydžio pramogos Kaune.
Dabar: Du vidaus patalpų kartodromai Kaune bei Vilniuje.
Veiklos sritis: Pasivažinėjimas kartingais.
Sėkmės paslaptis: Darbui atsidavusi ir žingeidi komanda, nuolat plečiamas akiratis tarptautiniu mastu.
Ateities planai: Stengtis išlaikyti kuo aukštesnę paslaugų kokybę, rasti galimybių tobulėti bei plėstis.


„Sandėlis“

Pradžia: Draugas pasiūlė ir padėjo įgyvendinti seną svajonę – įkurti barą.
Dabar: Partnerystės rezultatas su alaus gamintoju „Volfas Engelman“ – įkurtas išskirtinis alaus baras, vos per kelis mėnesius pamėgtas lankytojų.
Veiklos sritis: Alaus baras, erdvė vakarėliams ir džiazo koncertams.
Sėkmės paslaptis: Nuolatinis siekis tobulėti, aukštai iškelta kartelė kokybei.
Ateities planai: Sukurti verslą ir iš laisvalaikio pomėgio.


Vaistinė, kurioje galima rasti ne tik vaistų, bet ir biblioteką

Pradžia: Imtis verslo paskatino profesinis smalsumas ir gyvenimiškos aplinkybės.
Dabar: Specializuota vaistinė, turinti savo klientų ratą ir savo patalpose įkūrusi medicininės literatūros biblioteką.
Veiklos sritis: Prekyba vaistais ir medicininėmis medžiagomis.
Sėkmės paslaptis: Asmeninis interesas ir surasta niša – prekiaujama homeopatiniais vaistais.
Ateities planai: Didinti klientų skaičių ir plėsti homeopatinių preparatų asortimentą.


Išparduotuvių tinklo „InEasy“ vadovas: „Svarbiausia – būti įvykių sūkuryje“

Pradžia: Prieš 14 metų atidaryta pirmoji parduotuvė Kaune.
Dabar: 4 parduotuvės – 1 Vilniuje ir 3 Kaune.
Veiklos sritis: Didmeninė prekyba įvairių prekės ženklų avalyne ir drabužiais.
Sėkmės paslaptis: Neišsenkanti meilė darbui ir naujausių tendencijų sekimas.
Ateities planai: Šiuo metu ieško patalpų Vilniuje dar vienai parduotuvei.


„Lauda Motors“ vadovas: tereikia surasti nišą, kurioje gali būti geriausias

Pradžia: Nuosavo verslo imtis paskatino aistra automobiliams.
Dabar: Antrus metus veikiantis, 12 samdomų darbuotojų komandą ir pastovių klientų būrį sutelkęs autoservisas Panevėžyje.
Veiklos sritis: Įvairiapusė automobilių priežiūra – nuo elektroninių sistemų diagnostikos iki mechaninių remonto darbų.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškos, įvairiapusės paslaugos ir dėmesys klientui.
Ateities planai: Paslaugų asortimento plėtra, įrangos modernizavimas, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.



UAB „Gintarinis suvenyras“

Pradžia: Viena parduotuvė, kurioje dirbo dviese su mama.
Dabar: 4 parduotuvės Kaune ir 3 internetinės parduotuvės. Įmonėje dirba 18 darbuotojų.
Veiklos sritis: Prekyba keramikos dirbiniais, papuošalais, lietuviškais atributais.
Sėkmės paslaptis: Daryti tai, kas patinka ir drąsiai veikti.
Ateities planai: Verslo plėtra internetinėje erdvėje ir verslo perdavimas vienam iš vaikų.


UAB „Rožių imperija“

Pradžia: Šeimos verslas – skintų gėlių prekyba vienoje iš Vilniaus turgaviečių.
Dabar: Daugiau nei 20 samdomų darbuotojų.
Veiklos sritis: Prekyba gėlėmis.
Sėkmės paslaptis: Ilgametė patirtis ir nuojauta.
Ateities planai: Plėtra Vilniuje.


Pagrindinio prizo laimėtoja – uostamiesčio gėlių parduotuvė „MAMin“

Pradžia: Išpildyta sena svajonė Klaipėdos senamiestyje įkurti šeimos verslą – gėlių parduotuvėlę.
Dabar: Platus klientų ratas ir... laimėtas pagrindinis „Swedbank“ akcijos prizas – kelionė į verslo konferenciją Niujorke!
Veiklos sritis: Gėlių parduotuvė.
Sėkmės paslaptis: Noras išsiskirti iš kitų, naujovių paieška, siekis nustebinti kiekvieną klientą.
Ateities planai: Ir toliau eiti į priekį.


UAB „Kelvita“

Pradžia: Mamos įkurta individuali įmonė išaugo į uždarąją akcinę bendrovę, kurios vadovavimą perėmė studijas pabaigusi dukra.
Dabar: 5 samdomi darbuotojai, lenkų organizatoriaus „Rainbow“ atstovai Lietuvoje, „Tez Tour“ auksinis agentas.
Veiklos sritis: Kelionių organizavimas.
Sėkmės paslaptis: Nuolatinis noras augti, tobulėti ir savo klientams pasiūlyti geriausias paslaugas.
Ateities planai: Klientams pasiūlyti dar daugiau galimybių aplankyti egzotiškas šalis už patrauklią kainą.


Darbą pramogų versle iškeitė į... spurgas

Pradžia: Spurgos ir kelionės didžėjų įkvėpė imtis verslo.
Dabar: 6 prekybos vietos, 20 darbuotojų.
Veiklos sritis: Amerikietiškos spurgos.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškas produktas ir ryžtas.
Ateities planai: Plėtra.


UAB „Anyžius“

Pradžia: Prieš kiek mažiau nei 3 metus atidaryta viena parduotuvė, kurioje dirbo pati vadovė.
Dabar: 3 parduotuvės Panevėžyje, kuriose dirba 6 darbuotojai.
Veiklos sritis: Prekyba prieskoniais, kava, arbata, saldumynais.
Sėkmės paslaptis: Begalinė meilė darbui.
Ateities planai: Visada tik į priekį.


„veimotti“ įkūrėjas: nuo politikos studijų iki juvelyrikos

Pradžia: Politikos mokslus baigusio jaunuolio susižavėjimas apyranke įkvėpė kūrybai.
Dabar: Populiarėjantis juvelyrikos prekės ženklas.
Veiklos sritis: Papuošalų kūrimas.
Sėkmės paslaptis: Drąsa įgyvendinti idėją, noras mokytis srities paslapčių ir tobulėti.
Ateities planai: Suburti tvirtą prekės ženklo gerbėjų ratą.


Drabužių parduotuvių savininkė: „Verslas – mano didžiausias pomėgis“

Pradžia: Motinystės atostogos, dieninės studijos ir jokios patirties versle neturėjimas nesustabdė jaunos virėjos: metus savo amatą užsiėmė veikla, malonia širdžiai – pradėjo prekiauti drabužiais.
Dabar: Dvi parduotuvės Klaipėdoje ir Tauragėje, šeši samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Drabužių ir galanterijos parduotuvės.
Sėkmės paslaptis: Dirbti iš pašaukimo, malonumo – didelė sėkmės dalis . Taip pat – kokybiškai aptarnauti klientus.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos parduotuvės renovacijai.


„Vilko kailiniai“ direktorius: didžiausias komplimentas – ir po dešimtmečio grįžtantys klientai

Pradžia: Ji buvo nelengva – versle nepatyręs, tačiau patirties kailių siuvimo fabrike turėjęs kailių sukirpėjas, gamyklai bankrutavus, įkūrė savo tokio pat pobūdžio įmonę.
Dabar: Stabilus verslas ir net po 10-ies metų sugrįžtantys klientai.
Veiklos sritis: Kailinių gaminių fabrikas.
Sėkmės paslaptis: Dirbti itin kokybiškai.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos verslui stiprinti.


„Galeria Urbana“ savininkė: Meno ir maisto duetas pasiteisino

Pradžia: Įsigytas uždaromas restoranas.
Dabar: Meniškos sielos kauniečių pamėgta gero maisto ir meno erdvė.
Veiklos sritis: Viduržemio jūros patiekalų restoranas.
Sėkmės paslaptis: Atsižvelgti į supančią aplinką – joje ieškoti įkvėpimo ir idėjų verslui.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos restorano įrangai gerinti.


„Malonios smulkmenos“

Pradžia: Šeimos verslo pradžia – prekyvietė turguje.
Dabar: Įkurta uždaroji akcinė bendrovė, atidaryta parduotuvė, priimti nauji darbuotojai – ne šeimos nariai.
Veiklos sritis: Papuošalai ir prekės juvelyrams – mėgėjams ir profesionalams.
Sėkmės paslaptis: Klientas geriausiai žino, ko nori. O mes stengiamės visus norus įgyvendinti.
Ateities planai: Dirbti taip, kad būtų patenkinti ir klientai, ir darbuotojai.


UAB ELB (prekyba baldais ELB)

Pradžia: Prieš 10 m. įkurtas šeimos verslas – baldų parduotuvė.
Dabar: 5 sėkmingai veikiančios parduotuvės, daugiau nei 30 darbuotojų.
Veiklos sritis: Baldų salonų tinklas.
Sėkmės paslaptis: Jų daug – tai ir drąsios ambicijos, ir versle dalyvaujanti visa šeima, ir siūlomos geriausios kainos, ir dar daug kitų faktorių.
Ateities planai: Plėsti veiklą didžiuosiuose miestuose, atidaryti el. parduotuvę.


„Diva“

Pradžia: Prieš 10 metų iš savo sutaupytų ir dalies skolintų lėšų įkurtas nuosavas verslas.
Dabar: Nuolatinių klientų mėgstamas grožio salonas Vilniuje su nesikeičiančiu darbuotojų kolektyvu.
Veiklos sritis: Grožio salonas.
Sėkmės paslaptis: Kai žmogus dirba tai, kas jam patinka, verslas einasi lengvai.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos įvairiems profesiniams mokymams, kurie leis klientams pasiūlyti naujų procedūrų, investuos į salono įrangą bei asortimento plėtrą.


„Royal Athletic Club“

Pradžia: Prieš 6 metus, krizės laikotarpiu, hobis virto verslu.
Dabar: Suburtas ištikimų klientų ratas.
Veiklos sritis: Sporto klubas.
Sėkmės paslaptis: Gebėjimas įžvelgti galimybes ten, kur niekas jų nemato, „juodas“ darbas, maksimalus įsitraukimas ir drąsa pradėti.
Ateities planai: Laimėtą prizą žada panaudoti klubo įrangai atnaujinti.


Ž. Baubonienė: Kodėl reikia palaikyti besikuriantį verslą Lietuvoje?

„Smulkusis verslas yra dalijimosi ekonomikos (angl. sharing economy) dalis. Jie puikiai supranta, kad jeigu nesidalinsiu savo pelnu ir nepadėsiu kitiems, tai ir pats nieko negausiu. Tai esminis skirtumas tarp to, kas jau yra šiandien sukurta didelio ir kas sukurta jauno“, – taip į klausimą atsako „BZN Start“ verslo platformos įkūrėja Živilė Baubonienė.


„Style Support“

Pradžia: Nuolat trūkstant laiko gimus vaikams, gimė ir idėja išspręsti didžiausią žmonių problemą – kaip apsipirkti drabužių parduotuvėse greitai ir taikliai.
Dabar: Didėjantis patenkintų ir dėkingų klientų ratas.
Veiklos sritis: Stilisto paslaugos.
Sėkmės paslaptis: Atidžiai išklausyti klientą ir skirti itin didelį dėmesį bendravimui.
Ateities planai: Plėsti veiklą ir toliau gelbėti visus, patekusius į aklavietę drabužinėje.


„Tres Baracudos“

Pradžia: Ką daryti, kai norisi sukurti kažką naujo ir šaunaus, bet nežinai, ką? Pradėti nuo įkvepiančių patalpų!
Dabar: Populiari susibūrimo vieta Vilniaus senamiesty.
Veiklos sritis: Aludė.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti itin platų asortimentą, atsižvelgti į gerus konkurentų pavyzdžius, rūpestingai žiūrėti į verslą ir klientą.
Ateities planai: Tęsti širdžiai mielą veiklą.


„Kaštono“ istorijos pradžia: keturi draugai, sumuštinių kioskelis ir užstatytas mamos butas

Pradžia: Sumuštinių kioskelis, darbas be atlygio sau, keletas metų bemiegių naktų, darbas be laisvadienių.
Dabar: 24–33 samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Muzikos klubas „Kaštonas“ Klaipėdoje, garsus gardžiu maistu, renginiais ir kokteiliais.
Sėkmės paslaptis: Ir darbas iš visos širdies bei jėgų, ir artimųjų palaikymas.
Ateities planai: Užkariauti ir sostinę.


Smulkusis verslininkas: turint nuosavą verslą – nuobodžiauti nėra kada

Pradžia: 1993 m. netekęs darbo zootechnikas pasekė kitų pavyzdžiu ir įkūrė alaus kioskelį.
Dabar: 2 parduotuvės.
Veiklos sritis: Maisto ir buities prekių parduotuvės kaimo vietovėse.
Sėkmės paslaptis: Kasdienis rūpestingas darbas.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos apyvartinėms lėšoms.


„Mamajum“: Siekiu nudžiuginti tam tikrą klientų ratą, o ne užkariauti pasaulį

Pradžia: Gimus dukrai atrado įkvėpimą kurti, sukūrė prekės ženklą ir įkūrė verslą.
Dabar: El. parduotuvė, nuolat kuriamos ir pristatomos kolekcijos.
Veiklos sritis: Kuria ir parduoda drabužius esamoms ir būsimoms mamoms, vaikams.
Sėkmės paslaptis: Siekti nudžiuginti tam tikrą klientų ratą, o ne užkariauti pasaulį verslo imperija.
Ateities planai: Skleisti pozityvumą ir toliau, džiuginti pirkėjas ir pildyti jų svajones.


„Gedesa“: Šilutiškis atrado smulkiojo verslo sėkmės formulę

Pradžia: Prieš 20 metų įkurta maisto prekių parduotuvėlė, per tiek metų tapusi neatskiriama bendruomenės dalimi.
Dabar: 4 samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Prekyba maisto ir buities prekėmis.
Sėkmės paslaptis: Niekada nenuvilti kliento.
Ateities planai: Laimėtus 3000 eurų išleis asortimentui paįvairinti.


„Kūtvėla“: Svarbiausia atrasti savo nišą, savo pirkėją, pasiūlyti kažką unikalaus, kažką savito ir charakteringo

Pradžia: Ilgai brandintas noras daryti kažką savo virto džiugesio teikiančia veikla.
Dabar: Šalyje išgarsėjęs prekės ženklas.
Veiklos sritis: Mados namai.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti unikalią prekę, atrasti savo nišą ir savo klientą. Ir daug dirbti!
Ateities planai: Tęsti savo veiklą tol, kol ji džiugina ir save, ir pirkėją.


„Provanso kvapai“: Jei tikite savo idėja, būtina rasti drąsos ją įgyvendinti!

Pradžia: Prieš 7 metus mėgstamas hobis virto pragyvenimo šaltiniu.
Dabar: 3 salonai, 10 darbo vietų.
Veiklos sritis: Spa ir masažas.
Sėkmės paslaptis: Jei tikite savo idėja, būtina rasti drąsos ją įgyvendinti!
Ateities planai: Ir toliau tobulėti!


„Jurgis ir drakonas“: „Lietuva – puiki vieta smulkaus verslo startui!“

Pradžia: Metė NT verslą Londone, persikėlė į Lietuvą ir pradėjo kepti picas mobiliojoje krosnyje.
Dabar: 3 restoranai, 130 darbo vietų, žinomas prekės ženklas.
Veiklos sritis: Šeimai skirtos picerijos.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti autentišką ir kokybišką mėgstamo produkto alternatyvą.
Ateities planai: Plėtra.


„Trys valetai“: Ko didmiesčių verslo naujokus galėtų pamokyti širvintiškiai?

Pradžia: 1996 m., 3 darbuotojai – įmonės įkūrėjai.
Dabar: 10 darbo vietų, sėkmingai išgyventa krizė ir atlaikyta didžiųjų tinklų konkurencija.
Veiklos sritis: Statybinių medžiagų parduotuvė Širvintose.
Sėkmės paslaptis: Verslą pradėti toje srityje, kurią pažįsti geriausiai, o klientus ne tik branginti, bet ir prie jų prisitaikyti.
Ateities planai: 3000 laimėtų eurų išleis prekybinėms patalpoms plėsti.


„Pajūris jūra“: Šilališkiai verslo kūrimo pamokyti galėtų ir didmiesčių verslo naujokus

Pradžia: 1996 m., 3 darbuotojai.
Dabar: 24 darbo vietos, ištikimų pirkėjų ratas, suburta aktyvi bendruomenė feisbuke.
Veiklos sritis: Maisto prekių ir kitų kasdienės paklausos prekių parduotuvė „Jūra“, restoranas-baras Pajūrio miestelyje, Šilalės r.
Sėkmės paslaptis: Drąsiai imtis naujovių, lanksčiai prisitaikyti prie pirkėjų poreikių.
Ateities planai: 3000 laimėtų eurų išleis prekybinėms patalpoms plėsti.


„4 season“: Karjerą banke iškeitė į vieno žmogaus verslą

Pradžia: Mesta sėkminga 10 metų karjera banke, įkurtas nuosavas verslas.
Dabar: Darbas, teikiantis ne tik pragyvenimo šaltinį, bet ir malonumą derinant verslą su laisvalaikio pomėgiais.
Veiklos sritis: Turizmo prekių parduotuvė.
Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti tai, ko neturi kiti, turėti savo specializaciją.
Ateities planai: 3000 laimėtų eurų išleis prekių asortimentui plėsti prieš žiemos sezono prekybos įkarštį.


Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.