Kiekvienas gali būti didelis

Sėkmės istorijos

 
Keletas projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ dalyvių pasidalino savo sėkmės istorijomis. Tikimės jos jus įkvėps ne mažiau nei mus ir paskatins savo versle siekti daugiau. Juk sėkmė šypsosi ne tiems kas jos laukia, o tiems, kas jos ieško.
Lietuvis sėkmingai valdo 5 ledaines: pergudravo lietingą šalies klimatą

Vadovauti ledainei – tai galynėtis su lietuviškais orais. Kai pasitaiko lietingų dienų, pardavimai krenta perpus. Tačiau tai nesustabdė Rimvydo Valotkos imtis to, kas artima širdžiai. Verslininkas rado būdų, kaip ištverti žiemą, o šį pavasarį pakvietė lankytojus į dar dvi naujas ledaines.


Marijampolės dviračio parduotuvė atrado išeitį verslo sezoniškumui

Išlindus saulei ir pakilus termometro stulpeliams, į gatves visoje Lietuvoje išrieda tūkstančiai žiemą sandėliukuose ar rūsiuose leidusių dviračių. Šios transporto priemonės populiarumas auga kasmet, o dėl to labiausiai galima dėkoti vis populiarėjančioms ekologijos ir sveikos gyvensenos idėjoms. Pastarosios džiugina ir dviračių pardavėjus bei remonto meistrus. Tiesa, jie priduria, kad prekyba dviračiais – sezoninis verslas, tad norint sėkmingai išgyventi žiemą, klientus būtina vilioti ir kitomis, visus metus aktualumo neprarandančiomis prekėmis.


Šalies ūkininkai stebina ir šimtalapiais, ir sraigių ikrais

Lietuvos ūkininkų produkcija prekiaujančios verslininkės Diana Stanislovaitienė ir Ingrida Milašauskienė tikina, kad šalies ūkiai gali nustebinti ne tik tradiciniais ekologiškais produktais, tokiais kaip pienas ar kruopos, bet ir gana egzotiškais, pavyzdžiui – sraigių ikrais. „Neįprasta, bet skanu ir labai egzotiška“, – tikina skanaus maisto fabriko, trumpiau SMF.LT, įkūrėjos.


Dekoro detalių verslą įkūrusi lietuvė atskleidė jaukaus būsto paslaptį

„Pamaniau, kad jeigu marokietiški kilimai taip patinka man, tikriausiai jie patiktų ir kitiems, o aš galėčiau būti tas žmogus, kuris padėtų šias prekes atrasti. Šovus šiai idėjai – nedvejojau, jau už dviejų savaičių buvau Maroke ir taip viskas prasidėjo“, – apie savo verslo pradžią pasakoja internetinės parduotuvės „1000-welcomes.com“ įkūrėja Toma Paulauskaitė.


„Kauno undinė“ – atgimęs laisvalaikio centras, Lietuvą supažindinęs su boulingu

Pradžia: 1994 m. sename pastate įkurtas laisvalaikio centras, kuriame buvo sumontuoti pirmieji boulingo takeliai ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.
Dabar: Biliardo ir stalo teniso mėgėjų pamilta vieta Kaune.
Veiklos sritis: Biliardo ir stalo teniso klubai, viskio baras.
Sėkmės paslaptis: Reagavimas į rinkos iššūkius, patraukli kainodara.
Ateities planai: Naujas biliardo klubas Kaune.


„Nijus“: nuo kepsniais lepinančios kavinės iki vietos atgauti jėgas

Pradžia: 2009 m. įsteigta kavinė ir maisto prekių parduotuvė po vienu stogu.
Dabar: Tarp pro šalį važiuojančių keliautojų populiari maitinimo vieta, sulaukianti ir didelio vestuves bei krikštynas švenčiančiųjų dėmesio.
Veiklos sritis: Viešasis maitinimas, prekyba maisto produktais, maistas šventėms.
Sėkmės paslaptis: Pasinaudojimas neužpildyta kavinių verslo niša Ramygaloje.
Ateities planai: Šalia išdygsiantis pakelės motelis su pokyliu sale.


Į Valdo Saukaičio parduotuvę traukiama ir dėl malonaus aptarnavimo, ir norint pabendrauti

Pradžia: 1993 m. įkurta mažytė parduotuvė gyvenamojo namo rūsyje.
Dabar: Parduotuvė daugeliui patogioje Kybartų vietoje.
Veiklos sritis: Prekyba maisto produktais.
Sėkmės paslaptis: Atsižvelgimas į pirkėjų norus bei pageidavimus, malonus aptarnavimas.
Ateities planai: Neprarasti pirkėjų pasitikėjimo.


„ChB Jelly House“ – marmeladinių saldainių menas nuo nulio

Pradžia: 2015 m. Marija Chenkina-Baranovska pradėjo prekiauti marmeladiniais saldainiais, pagamintais iš natūralių medžiagų. Šiemet ėmėsi ir jų gamybos.
Dabar: Sėkmingai plėtoja verslą – turi dvi parduotuvėles Vilniaus prekybos centruose, saldainiai, kartu su kitomis ekologiškomis bei veganiškomis prekėmis, parduodami „ChB Jelly House“ partnerių parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Birštone, Biržuose, Tauragėje. Marmeladiniais įmonės saldainiais taip pat prekiaujama mugėse, „ChB Jelly House“ priima ir individualius užsakymus.
Veiklos sritis: Iš natūralių žaliavų gamina marmeladinius saldainius.
Sėkmės paslaptis: Dėmesys visų saldainių ingredientų kokybei bei natūralumui.
Ateities planai: Plėsti prekybos vietų skaičių ir taip su produkcija supažindinti vis daugiau Lietuvos gyventojų.


„Karališkos idėjos“ – kai gėlės tampa netikėta staigmena per šventes bei paprastą dieną

Pradžia: 2013 m. įkurta internetinė svetainė, teikianti gėlių pristatymo paslaugas Vilniuje.
Dabar: Gėlių pristatymas į namus Vilniuje ir Kaune, o esant poreikiui, ir kituose miestuose.
Veiklos sritis: Gėlių, namų kvapų, dovanų rinkinių, žaislų ir balionų pristatymas į namus.
Sėkmės paslaptis: Kokybė.
Ateities planai: Jų daug, jie įvairūs ir keičiasi kiekvieną dieną, todėl apie juos kalbėti garsiai nesinori.


„Tundra snack“ įkūrėja: norėjome vaikus pamaitinti sveikai ir skaniai

Sėkmingas sveikuoliškų saldėsių verslas? Yra. Iššūkiai? Su pastaraisiais susiduriama kasdien, tačiau Tundra snack įkūrėja Silvija juos visuomet priima su šypsena. Kas paskatino griebtis tokios išskirtinės veiklos ir kas veda gerų rezultatų link? Visus atsakymus rasite vaizdo įraše.


Žaliavalgių barą ir parduotuvę „Grin Grin“ Klaipėdoje atidaręs vyras įsipareigojo sau ir visuomenei

Pradžia: Žaliavalgių baras ir natūralių, ekologiškų produktų krautuvėlė „Grin Grin“ Klaipėdoje atidaryta 2013-aisiais.
Dabar: Po vienu stogu veikiantis baras ir krautuvė sėkmingai dirba ketverius metus ir gali pasigirti gausiu lojalių klientų būriu.
Veiklos sritis: Prekyba ekologiškomis prekėmis, teikiamos specializuoto maitinimo paslaugos.
Sėkmės paslaptis: Dviejų verslo krypčių derinimas vienu ypu.
Ateities planai: Įvesti į rinką firminiu prekės ženklu „Grin Grin“ pažymėtus produktus.


„Pas Bobutę“ vadovas rado būdą, kaip suderinti verslą ir šeimą

Pradžia: Bendrovė „Pas Bobutę“ ėmė veikti 2010-aisiais.
Dabar: Veikia internetinė parduotuvė Pasbobute.lt.
Veiklos sritis: Prekyba arbata, kava, žolelėmis, prieskoniais, medumi, lino ir medvilnės gaminiais.
Sėkmės paslaptis: Meilė darbui.
Ateities planai: Toliau dirbti pelningai.


Dainius Šerkšnas bitininkystės hobį pavertė verslu

Pradžia: Bitininkystės hobį Dainius Šerkšnas verslu pavertė 2010-aisiais.
Dabar: Sėkmingai plėtoja verslą – turi internetinę parduotuvę, „Šerkšno medus“ parduodamas Lietuvoje – įvairiose gurmaniškose parduotuvėse, „Gintarinėje“ vaistinėje, mugėse, parodose, ir eksportuojamas į JAV, Didžiąją Britaniją, Japoniją ir Australiją.
Veiklos sritis: Prižiūri bites, suka medų, derina medų su įvairiais priedais, lieja žvakes, teikia bičių apdulkinimo paslaugą žemės ūkiui.
Sėkmės paslaptis: Kokybiška produkcija ir siekis, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas.
Ateities planai: Modernizuoti ūkį, plėsti motyvuotų darbuotojų gretas, didinti produkcijos kiekį išlaikant gerą kokybę.


Ilgaamžiai žaislai iš „Medinis arkliukas“

Kruopštus ir atsakingas rūpinimasis vaikais prasideda net nuo menkiausių smulkmenų – žaislų. „Medinis arkliukas” netruko atrasti sėkmės formulę į mažųjų džiaugsmą. Koks šio verslo tikrasis arkliukas ir kur semiasi įkvėpimo? Stebėkite video reportaže.


„Tikros knygos“ vizitinė kortelė – talentingų lietuvių autorių kuriamos kokybiškos knygos vaikams

Pradžia: Leidykla „Tikra knyga“ įkurta 2013-ųjų spalį.
Dabar: „Tikra knyga“ sėkmingai veikia ir auga ketverius metus, išleido daugiau nei 40 pavadinimų leidinių.
Veiklos sritis: Lietuvių autorių sukurtų knygų vaikams leidyba.
Sėkmės paslaptis: Kantrybė, nuoseklus darbas, drąsa eiti nepramintais keliais.
Ateities planai: Lėta, protinga plėtra, aukštos kokybės leidiniai, užsienio partnerių paieška.


Gudrią „Gudragalvio“ idėją verslininkei iš Mažeikių pasufleravo vaikai

Pradžia: „Gudragalvis“ ėmė veikti 2006-aisiais.
Dabar: Bendrovė glaudžiai bendradarbiauja su švietimo įstaigomis Lietuvoje, šalyje veikia keturios fizinės parduotuvės. Atidarytos analogiškos įmonės Latvijoje ir Estijoje.
Veiklos sritis: Bendrovė „Gudragalvis“ užsiima edukacinių priemonių leidyba ir prekyba.
Sėkmės paslaptis: Nuoseklus, nuoširdus ir kantrus darbas, originalios idėjos, noras būti naudingiems.
Ateities planai: Toliau dirbti pelningai ir saikingai plėstis.


Dvi parduotuves Kalvarijoje valdantis A. Pudinskas džiaugiasi sukūręs darbo vietų

Pradžia: Pirmąją universalinę parduotuvę „Eglė“ Kalvarijoje Algirdas Pudinskas atidarė 1998-aisiais.
Dabar: Verslininkas vadovauja dviem Kalvarijoje esančioms parduotuvėms.
Veiklos sritis: Prekyba kanceliarinėmis, buities ir kitomis prekėmis.
Sėkmės paslaptis: Nuoširdus darbas ir pastangos patenkinti kliento poreikius.
Ateities planai: Toliau tęsti verslą.


XPro: su klientais dalinamės tuo, ką esame patyrę

Atostogos – visus metus? Tikrai taip! Sporto ir laisvalaikio reikmenų parduotuvių XPRO direktorius Darius Mikelionis atrado mėgstamą verslo nišą bei sugebėjo suderinti pomėgius ir darbą, o klientams pasiūlyti nenutrūkstamą laisvės pojūtį. Kaip visa tai pavyko? Atsakymą rasite sėkmės istorijoje.


Teleskopai.lt kviečia pažinti mikro ir makro pasaulius

Simboliška, jog teleskopai padiktavo toliaregišką verslo planą, kurį sėkmingai vysto teleskopai.lt įkūrėjai. Sėkmės paslaptis – išskirtiniai produktai bei kryptingas darbas ir dėmesys klientams. Kompanija ragina atrasti ne tik platų spektrą siūlomų produktų, bet ir kitų pasaulių stebėjimo džiaugsmą. Priartinkite poilsio vaizdus!

Vaizdo įraše sužinokite, kur galite atrasti vieną didžiausių Rytų Europoje teleskopą, suprojektuotą teleskopai.lt!


Pramogų zonos „ExZone“ vadovas įrodė: amžius verslui – nesvarbu

Pradžia: Aurimas Gadišauskas „ExZone“ pramogų zonoje apsilankyti kviečia nuo 2015-ųjų.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas jau antrus metus.
Veiklos sritis: „ExZone“ siūlo pasinerti į ekstremalias pramogas – pažaisti dažasvydį, šratasvydį, zorbolą, taip pat išbandyti zorbingą.
Sėkmės paslaptis: Žemos kainos ir siūlomų pramogų įvairovė.
Ateities planai: Siūlyti dar daugiau ekstremalių pramogų, įrengti kaimo sodybą.


Natūralaus pluošto drabužius „Green Rose“ vilki ir Europoje, ir JAV

Pradžia: Bendrovė „GREEN ROSE“ įkurta 2012-aisiais.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas penkerius metus, atidaryta parduotuvė Vilniuje, veikia internetinės parduotuvės Lietuvoje ir užsienyje.
Veiklos sritis: Prekyba pačių sukurtais drabužiais iš natūralių pluoštų audinių – merino vilnos, bambuko, kanapių.
Sėkmės paslaptis: Didžiulė meilė darbui.
Ateities planai: Samdyti daugiau darbuotojų, plėstis užsienio rinkose.


Drabužių „Kaip tu?“ kūrėjus verslui įkvepia šeimyninis ryšys

Pradžia: UAB „URTILĖ“ prekinį ženklą „Kaip tu?“ sukūrė 2015-aisiais.
Dabar: Prekės ženklas sėkmingai plėtojamas dvejus metus. Veikia fizinė parduotuvė Vilniuje bei parduotuvė internete.
Veiklos sritis: Prekyba pačių sukurtais, prekės ženklu „Kaip tu?“ paženklintais drabužiais.
Sėkmės paslaptis: Kokybiška ir išskirtinė produkcija.
Ateities planai: Atidaryti parduotuvę naujose patalpose Vilniuje, plėstis į kitus miestus.


KIS KIS galanterijos kūrėja populiarumą pelnė nuoširdžiu darbu

Pradžia: Eglė Žalionytė prekės ženklą KIS KIS sukūrė 2015-ųjų pabaigoje.
Dabar: Prekės ženklas sėkmingai plėtojamas antrus metus.
Veiklos sritis: Prekyba autoriniais galanterijos gaminiais – rankinėmis, kuprinėmis, delninėmis, piniginėmis.
Sėkmės paslaptis: Nuoširdus darbas.
Ateities planai: Plėstis į užsienio rinkas.


Unikalią „Sled Dogs Baltic“ verslo idėją padiktavo Sibiro haskis

Pradžia: UAB „Sled Dogs Baltic“ įkurta 2011-aisiais.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas šeštus metus, atidaryta parduotuvė Vilniuje, veikia internetinė parduotuvė, vykdoma klubo „Running Wolves Vilnius“ veikla.
Veiklos sritis: Prekyba šunų ir kačių prekėmis bei aktyviam laisvalaikiui su šunimi skirta įranga.
Sėkmės paslaptis: Meilė darbui, patikimumas, aukšti klientų aptarnavimo standartai.
Ateities planai: Plėtra į Latviją ir Estiją.


Pagrindinio prizo laimėtoja – uostamiesčio kosmetikos parduotuvė „Mūsų Mija“

Pradžia: Prieš 25 metus imtis verslo paskatino žingeidumas ir smalsumas.
Dabar: Profesionalios kosmetikos parduotuvė, turinti pastovių klientų ratą ir nuolat siūlanti naujoves.
Veiklos sritis: Mažmeninė prekyba profesionaliomis plaukų priežiūros bei manikiūro priemonėmis.
Sėkmės paslaptis: Darbui atsidavusi ir vieninga komanda.
Ateities planai: Profesinis tobulėjimas.


„Windpeak“ vėjo varpeliai ir sukučiai

Internetinės vėjo varpelių ir sukučių parduotuvės Windpeak.lt bendrasavininkas Aurimas Lukošūnas mano, kad namai su vėjo sukučių skleidžiamais garsais gali būti kur kas jaukesni ar paslaptingesni. Šie vėjui pavaldūs aksesuarai yra neabejotinai išskirtinis akcentas, papildantis ne tik sodo, bet ir namų aplinką. Įsitikinkite patys!


Savitarnos skalbykla „Londris“

Gražūs namai yra tie, kuriuose jautiesi gerai ir komfortabiliai. Pasak Margaritos Šimkutės „Londris“ tai ir siūlo – namus, kurie nėra pilni džiūstančių skalbinių. Savitarnos skalbykloje galima greitai ir patogiai išsiskalbti ir išsidžiovinti drabužius, o tie, kas neturi laiko laukti, gali pasinaudoti nauja paslauga „Priduok-pasiimk“ ir atsiimti skalbinius ne tik švarius, bet ir išlygintus.


„Transformuojami baldai“ – sprendimas nedidelėms erdvėms

Gražūs ir patogūs namai – du neatsiejami dalykai baldų gamybos ir prekybos verslą įkūrusiam Mindaugui Dirmai. Minimalistinio dizaino šalininkui svarbu praktiškas interjeras ir jame esančių daiktų funkcionalumas. Derinant šias dvi siekiamybes, atsirado ir transformuojamų baldų verslas.


„Jaukumo kūrėjų“ sėkmės paslaptis – šiuolaikiška idėja ir meilė darbui

Pradžia: „Jaukumo kūrėjai“ veiklą pradėjo 2015-ųjų pabaigoje.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas antrus metus, auga klientų skaičius.
Veiklos sritis: Teikiama internetinė konsultacijų interjero klausimais paslauga, vykdomi interjero projektai.
Sėkmės paslaptis: Meilė ir atsidavimas darbui, šiltas santykis su klientais.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą neriant į užsienio rinkas.


„Žuvytės.com“ vadovė tūkstančius klientų aptarnauja viena

Pradžia: MB „Žuvytės.com“ veiklą pradėjo 2013-aisiais.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas penktus metus, išaugo paslaugų pasiūla.
Veiklos sritis: Teikiama akvariumų įrengimo ir priežiūros paslauga, prekyba žuvytėmis ir akvariumų įranga.
Sėkmės paslaptis: Maksimalizmas, dėmesys klientui.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą, atnaujinti fizinę parduotuvę Vilniuje, daugiau importuoti iš užsienio.


„Lapė ir sesės“ vadovė dažus pati ir gamina, ir parduoda

Pradžia: MB „Lapė ir sesės“ veiklą pradėjo 2016-ųjų sausį.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas antrus metus, auga klientų skaičius.
Veiklos sritis: Prekyba pačių pagamintais dažais, skirtais baldams ir interjero detalėms atnaujinti.
Sėkmės paslaptis: Ypatingas dėmesys ryšiui su klientu kurti.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą įsiliejant į Latvijos ir Lenkijos rinkas.


„Rami galva“ vadovui ramu: sėkmę garantuoja kokybiškas darbas

Pradžia: „Rami galva“ veiklą pradėjo 2015-ųjų gegužę.
Dabar: Verslas sėkmingai plėtojamas dvejus metus, auga darbuotojų ir klientų skaičius.
Veiklos sritis: Patalpų valymo paslauga Vilniuje ir miesto apylinkėse.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškas darbas ir atsakingas požiūris į jį.
Ateities planai: Sėkmingai plėtoti verslą auginant klientų skaičių.


„PK studija“

„Kuriame aksesuarus vyrams, bet juos dėvi ir moterys“ – taip „PK studija“ savininkas Pavel Nogtev apibūdina savo kuriamas varlytes. Aksesuarai pagyvina bet kokį įvaizdį ir sukuria nuotaiką, tai gali patvirtinti ir pats įkūrėjas, kurio šeimyninės fotosesijos pagrindiniu akcentu tapo varlytės!


„Žirnio krautuvėlė“

Krautuvėlės vadovės O. Zimniciekės sėkmės receptas – mažas verslas, turi elgtis kaip didelis, tuomet gali pasisekti. Atsakingas produktų parinkimas, tikėjimas savo veikla, teigiami klientų atsiliepimai ir, žinoma, skaičiai – visa tai padeda „Žirnio krautuvėlei“ augti ir plėstis.


„Šmurkšt ir šilta“

Iš tradicinio amato verslą sukūrusi Viktorija Dervinytė tik norėjo sušildyti artimuosius vėsiomis rudens ir žiemos dienomis. Tai atskleidžia ir nuotaikingas pavadinimas „Šmurkšt ir šilta“. Vilnonį apavą gaminančios ūkininkės žaliavos ir darbas – aukščiausios kokybės, viskas – nuo avies kirpimo iki šlepečių gamybos – pereina per jos rankas.


„Elmo technologijos“ vadovas: „Stengiamės žengti išvien su naujovėmis“

Pradžia: 2010 m. atidarytas pirmasis apšvietimo įrangos prekybos salonas Vilniaus „Akropolyje“.
Dabar: 7 Lietuvoje veikiantys apšvietimo įrangos prekybos salonai.
Veiklos sritis: Šviesos sistemos, šviestuvai, LED apšvietimo projektavimas, gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba.
Sėkmės paslaptis: Platus apšvietimo prietaisų asortimentas, inovatyvūs sprendimai, profesionali komanda, gebėjimas patenkinti individualius klientų poreikius.
Ateities planai: Partnerystė su Lietuvos universitetais, platesnis asortimentas, naujos parduotuvės ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse.


„Optika AJ“ vadovė: „Su klientais reikia bendrauti“

Pradžia: Prieš 8 metus imtis verslo paskatino profesinis smalsumas.
Dabar: Optikos salonas, turintis pastovių klientų ratą.
Veiklos sritis: Optikos prekės, korekcinių akinių ir akinių nuo saulės prekyba bei gamyba.
Sėkmės paslaptis: Sukaupta profesinė patirtis ir nuoširdus atsidavimas klientui.
Ateities planai: Lietuvoje dar nematyto prekės ženklo pristatymas.


„Kartlando“ vadovas: „Svarbiausia – kokybiškos paslaugos“

Pradžia: Dažasvydžio ir šratasvydžio pramogos Kaune.
Dabar: Du vidaus patalpų kartodromai Kaune bei Vilniuje.
Veiklos sritis: Pasivažinėjimas kartingais.
Sėkmės paslaptis: Darbui atsidavusi ir žingeidi komanda, nuolat plečiamas akiratis tarptautiniu mastu.
Ateities planai: Stengtis išlaikyti kuo aukštesnę paslaugų kokybę, rasti galimybių tobulėti bei plėstis.


„Sandėlis“

Pradžia: Draugas pasiūlė ir padėjo įgyvendinti seną svajonę – įkurti barą.
Dabar: Partnerystės rezultatas su alaus gamintoju „Volfas Engelman“ – įkurtas išskirtinis alaus baras, vos per kelis mėnesius pamėgtas lankytojų.
Veiklos sritis: Alaus baras, erdvė vakarėliams ir džiazo koncertams.
Sėkmės paslaptis: Nuolatinis siekis tobulėti, aukštai iškelta kartelė kokybei.
Ateities planai: Sukurti verslą ir iš laisvalaikio pomėgio.


Vaistinė, kurioje galima rasti ne tik vaistų, bet ir biblioteką

Pradžia: Imtis verslo paskatino profesinis smalsumas ir gyvenimiškos aplinkybės.
Dabar: Specializuota vaistinė, turinti savo klientų ratą ir savo patalpose įkūrusi medicininės literatūros biblioteką.
Veiklos sritis: Prekyba vaistais ir medicininėmis medžiagomis.
Sėkmės paslaptis: Asmeninis interesas ir surasta niša – prekiaujama homeopatiniais vaistais.
Ateities planai: Didinti klientų skaičių ir plėsti homeopatinių preparatų asortimentą.


Išparduotuvių tinklo „InEasy“ vadovas: „Svarbiausia – būti įvykių sūkuryje“

Pradžia: Prieš 14 metų atidaryta pirmoji parduotuvė Kaune.
Dabar: 4 parduotuvės – 1 Vilniuje ir 3 Kaune.
Veiklos sritis: Didmeninė prekyba įvairių prekės ženklų avalyne ir drabužiais.
Sėkmės paslaptis: Neišsenkanti meilė darbui ir naujausių tendencijų sekimas.
Ateities planai: Šiuo metu ieško patalpų Vilniuje dar vienai parduotuvei.


„Lauda Motors“ vadovas: tereikia surasti nišą, kurioje gali būti geriausias

Pradžia: Nuosavo verslo imtis paskatino aistra automobiliams.
Dabar: Antrus metus veikiantis, 12 samdomų darbuotojų komandą ir pastovių klientų būrį sutelkęs autoservisas Panevėžyje.
Veiklos sritis: Įvairiapusė automobilių priežiūra – nuo elektroninių sistemų diagnostikos iki mechaninių remonto darbų.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškos, įvairiapusės paslaugos ir dėmesys klientui.
Ateities planai: Paslaugų asortimento plėtra, įrangos modernizavimas, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.


UAB „Gintarinis suvenyras“

Pradžia: Viena parduotuvė, kurioje dirbo dviese su mama.
Dabar: 4 parduotuvės Kaune ir 3 internetinės parduotuvės. Įmonėje dirba 18 darbuotojų.
Veiklos sritis: Prekyba keramikos dirbiniais, papuošalais, lietuviškais atributais.
Sėkmės paslaptis: Daryti tai, kas patinka ir drąsiai veikti.
Ateities planai: Verslo plėtra internetinėje erdvėje ir verslo perdavimas vienam iš vaikų.


UAB „Rožių imperija“

Pradžia: Šeimos verslas – skintų gėlių prekyba vienoje iš Vilniaus turgaviečių.
Dabar: Daugiau nei 20 samdomų darbuotojų.
Veiklos sritis: Prekyba gėlėmis.
Sėkmės paslaptis: Ilgametė patirtis ir nuojauta.
Ateities planai: Plėtra Vilniuje.


Pagrindinio prizo laimėtoja – uostamiesčio gėlių parduotuvė „MAMin“

Pradžia: Išpildyta sena svajonė Klaipėdos senamiestyje įkurti šeimos verslą – gėlių parduotuvėlę.
Dabar: Platus klientų ratas ir... laimėtas pagrindinis „Swedbank“ akcijos prizas – kelionė į verslo konferenciją Niujorke!
Veiklos sritis: Gėlių parduotuvė.
Sėkmės paslaptis: Noras išsiskirti iš kitų, naujovių paieška, siekis nustebinti kiekvieną klientą.
Ateities planai: Ir toliau eiti į priekį.


UAB „Kelvita“

Pradžia: Mamos įkurta individuali įmonė išaugo į uždarąją akcinę bendrovę, kurios vadovavimą perėmė studijas pabaigusi dukra.
Dabar: 5 samdomi darbuotojai, lenkų organizatoriaus „Rainbow“ atstovai Lietuvoje, „Tez Tour“ auksinis agentas.
Veiklos sritis: Kelionių organizavimas.
Sėkmės paslaptis: Nuolatinis noras augti, tobulėti ir savo klientams pasiūlyti geriausias paslaugas.
Ateities planai: Klientams pasiūlyti dar daugiau galimybių aplankyti egzotiškas šalis už patrauklią kainą.


Darbą pramogų versle iškeitė į... spurgas

Pradžia: Spurgos ir kelionės didžėjų įkvėpė imtis verslo.
Dabar: 6 prekybos vietos, 20 darbuotojų.
Veiklos sritis: Amerikietiškos spurgos.
Sėkmės paslaptis: Kokybiškas produktas ir ryžtas.
Ateities planai: Plėtra.


UAB „Anyžius“

Pradžia: Prieš kiek mažiau nei 3 metus atidaryta viena parduotuvė, kurioje dirbo pati vadovė.
Dabar: 3 parduotuvės Panevėžyje, kuriose dirba 6 darbuotojai.
Veiklos sritis: Prekyba prieskoniais, kava, arbata, saldumynais.
Sėkmės paslaptis: Begalinė meilė darbui.
Ateities planai: Visada tik į priekį.


„veimotti“ įkūrėjas: nuo politikos studijų iki juvelyrikos

Pradžia: Politikos mokslus baigusio jaunuolio susižavėjimas apyranke įkvėpė kūrybai.
Dabar: Populiarėjantis juvelyrikos prekės ženklas.
Veiklos sritis: Papuošalų kūrimas.
Sėkmės paslaptis: Drąsa įgyvendinti idėją, noras mokytis srities paslapčių ir tobulėti.
Ateities planai: Suburti tvirtą prekės ženklo gerbėjų ratą.


Drabužių parduotuvių savininkė: „Verslas – mano didžiausias pomėgis“

Pradžia: Motinystės atostogos, dieninės studijos ir jokios patirties versle neturėjimas nesustabdė jaunos virėjos: metus savo amatą užsiėmė veikla, malonia širdžiai – pradėjo prekiauti drabužiais.
Dabar: Dvi parduotuvės Klaipėdoje ir Tauragėje, šeši samdomi darbuotojai.
Veiklos sritis: Drabužių ir galanterijos parduotuvės.
Sėkmės paslaptis: Dirbti iš pašaukimo, malonumo – didelė sėkmės dalis . Taip pat – kokybiškai aptarnauti klientus.
Ateities planai: Laimėtą prizą panaudos parduotuvės renovacijai.


Kitos sėkmės istorijos

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.